Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Un tenditore di trasportatore cuncepitu currettamente avarà un effettu pusitivu nantu à u trasportatore à cinta.

 

Un tenditore di trasportatore cuncepitu currettamente avarà un effettu pusitivu nantu à u trasportatore à nastro.

Furmazione o seguimentu di a cinta nantu à u vostru impilatore radiale osistema di rulli trasportatorihè un prucessu di regulazione di i tenditori, di e pulegge è di e cundizioni di carica in modu da curregge ogni tendenza di a cinta à scorrere altru ch'è centralmente. A regula basica chì deve esse tenuta à mente quandu si traccia una cinta trasportatrice hè simplice: "A CINTURA SI MOVE VERSU QUELL'ESTREMITÀ DI U RULLU/TENDITORE CHÌ CONTATTA PRIMA".

Quandu tutte e parte di una cinta scorrenu per una parte di a lunghezza di u trasportatore, a causa hè probabilmente in l'allineamentu o u livellamentu di l'impilatore radiale o di e strutture di u trasportatore, di i tenditori o di e pulegge in quella zona.

Sè una o più parti di a cintura scorrenu in tutti i punti longu à atrasportatore, a causa hè più prubabile in a cinta stessa, in e giunzioni, o in u caricu di a cinta. Quandu a cinta hè caricata fora di u centru, u centru di gravità di u caricu tende à truvà u centru di i rulli tenditori, purtendu cusì a cinta fora di u so bordu ligeramente caricatu.

Queste sò e regule basiche per a diagnosi di i prublemi di funziunamentu di a cinghia. E cumminazzioni di queste cose qualchì volta producenu casi chì ùn parenu micca chjari in quantu à a causa, ma s'ellu si osserva un numeru sufficiente di rivoluzioni di a cinghia, u schema di funziunamentu diventerà chjaru è a causa serà rivelata. I casi abituali quandu un schema ùn emerge micca sò quelli di funziunamentu erraticu, chì pò esse truvatu nantu à una cinghia scarica chì ùn si move micca bè, o una cinghia carica chì ùn riceve micca u so caricu uniformemente centratu.

Fattori chì influenzanu a furmazione di una cinta trasportatrice

  Mulinelli, pulegge è snodi

L'effettu di sterzata relativamente chjucu hè ottenutu da a curona di e pulegge di u trasportatore. A curona hè più efficace quandu ci hè una longa lunghezza di cinghia senza supportu (circa quattru volte a larghezza di a cinghia) chì s'avvicina à a puleggia. Siccomu questu ùn hè micca pussibule da u latu chì porta u trasportatore, a curona di a puleggia di testa hè relativamente inefficace è ùn vale micca a mala distribuzione laterale di a tensione ch'ella produce in a cinghia.

E pulegge di coda ponu avè una tale lunghezza di cintura senza supportu chì si avvicina à elle è a bombatura pò aiutà, eccettu quandu si trovanu in punti di alta tensione di a cintura. U più grande vantaghju quì hè chì a bombatura, in una certa misura, aiuta à centrà a cintura mentre passa sottu à u puntu di carica, ciò chì hè necessariu per un bon caricamentu. E pulegge di riavvolgimentu sò qualchì volta bombate per riparà ogni ligeru disallineamentu chì si verifica in u carrettu di riavvolgimentu mentre cambia di pusizione.

Tutte e pulegge devenu esse à livellu cù u so asse à 90° rispettu à u percorsu previstu di a cinghia. Devenu esse mantenute cusì è micca spostate cum'è mezzu di furmazione, cù l'eccezzione chì e pulegge snub ponu avè u so asse spostatu quandu altri mezi di furmazione anu furnitu una currezzione insufficiente. E pulegge cù i so assi à un angolo diversu da 90° rispettu à u percorsu di a cinghia cunduceranu a cinghia in a direzzione di u bordu di a cinghia chì cuntatta prima a puleggia disallineata. Quandu e pulegge ùn sò micca à livellu, a cinghia tende à corre versu u latu bassu. Questu hè cuntrariu à a vechja dichjarazione "regula generale" chì una cinghia corre versu u latu "altu" di a puleggia. Quandu si verificanu cumminazzioni di sti dui, quellu chì hà l'influenza più forte diventerà evidente in e prestazioni di a cinghia.

 Portatore di tenditore

L'allenamentu di a cinta cù i tenditori à canali si faci in dui modi. U spustamentu di l'asse di u tenditore rispettu à u percorsu di a cinta, cunnisciutu cumunemente cum'è "tenditori à battitura", hè efficace induve tutta a cinta corre da un latu longu una parte di u trasportatore o di l'impilatore radiale. A cinta pò esse centrata "battendu" in avanti (in a direzzione di u viaghju di a cinta) à a fine di u tenditore versu u quale corre a cinta. U spustamentu di i tenditori in questu modu deve esse spargugliatu annantu à una certa lunghezza di u trasportatore, o di l'impilatore radiale, prima di a regione di u prublema. Si ricunnoscerà chì una cinta puderia esse fatta per corre dritta cù a metà di i tenditori "battuti" in una direzzione è a metà in l'altra, ma questu seria à spese di una maggiore attritu di rotolamentu trà a cinta è i tenditori. Per questa ragione, tutti i tenditori devenu inizialmente esse quadrati cù u percorsu di a cinta, è solu u spustamentu minimu di i tenditori deve esse adupratu cum'è mezzu di furmazione. Se a cinta hè sovracurretta da u spustamentu di i tenditori, deve esse restaurata muvendu in daretu i stessi tenditori, micca muvendu tenditori supplementari in l'altra direzzione.

Benintesa, un tale cambiamentu di tenditore hè efficace solu per una direzzione di muvimentu di a cinghia. Sè a cinghia hè invertita, un tenditore spostatu, currettivu in una direzzione, si dirigerà male in l'altra. Dunque, e cinghie inverse devenu avè tutti i tenditori squadrati è lasciati in questu modu. Ogni currezzione necessaria pò esse furnita cù tenditori autoallineanti cuncepiti per u funziunamentu inversu. Micca tutti l'autoallineatori sò di stu tipu, postu chì alcuni funzionanu solu in una direzzione.

L'inclinazione di u rullo tenditore in avanti (micca più di 2°) in a direzzione di u muvimentu di a cinghia produce un effettu autoallineante. I rullo tenditori ponu esse inclinati in questu modu cù un spessore di a gamba posteriore di u supportu di u rullo tenditore. Ancu quì, questu metudu ùn hè micca soddisfacente induve e cinghie ponu esse invertite.

Stu metudu hà un vantaghju annantu à i "rulli folli" in quantu curregge u muvimentu di a cinghia da ogni latu di u rullu folle, dunque hè utile per a furmazione di cinghie erratiche. Hà u svantaghju di incuragisce l'usura accelerata di a copertura di a puleggia per via di l'aumentu di l'attritu nantu à i rulli di canali. Deve dunque esse adupratu u più parsimoniosu pussibule - in particulare nantu à i rulli folli di canali cù un angulu più altu.

Rulli tenditori speciali autoallineanti cum'è quellu à diritta sò dispunibili per aiutà à furmà a cintura.

Rulli di ritornu

I rulli di ritornu, essendu piatti, ùn furniscenu micca influenza autoallineante cum'è in u casu di i rulli di ritornu inclinati. Tuttavia, spustendu u so asse (bussendu) rispettu à u percorsu di a cinghia, u rullu di ritornu pò esse adupratu per furnisce un effettu currettivu costante in una direzzione. Cum'è in u casu di i rulli di ritornu, l'estremità di u rullu versu a quale a cinghia si sposta deve esse spostata longitudinalmente in a direzzione di u viaghju di a cinghia di ritornu per furnisce a currezzione.

Si devenu ancu aduprà rulli di ritornu autoallineanti. Quessi sò pivotati intornu à un pernu cintrali. U pivotamentu di u rullu intornu à questu pernu risulta da una cinghia fora di u centru è l'asse di u rullu folle si sposta rispettu à u percorsu di a cinghia in un'azione autocorrettiva. Certi rulli folli di ritornu sò fatti cù dui rulli chì formanu una conca à V da 10° à 20°, chì hè efficace per aiutà à furmà a corsa di ritornu.

Un aiutu supplementu per centrà a cintura mentre s'avvicina à a puleggia di coda pò esse ottenutu avanzendu ligeramente è alzendu l'estremità alternate di i rulli di ritornu più vicini à a puleggia di coda.

Assicurà l'efficacità di i roli di furmazione

Nurmalmente, una pressione supplementare hè necessaria nantu à i tenditori autoallineanti.

è, in certi casi, nantu à i rulli folli standard induve hè necessaria una forte influenza di furmazione. Un modu per ottene questu hè di alzà tali rulli folli sopra a linea di i rulli folli adiacenti. I rulli folli o e pulegge pieghevoli nantu à e curve convesse (gobba) longu u latu di ritornu anu una pressione extra per via di i cumpunenti di a tensione di a cinghia è sò dunque lochi di furmazione efficaci. L'autoallineatori laterali di trasportu ùn devenu micca esse situati nantu à una curva convessa postu chì e so pusizioni elevate ponu prumove a rottura di a giuntura di u rullu folle di a carcassa.

  Rulli di guida laterale

Guide di stu tipu ùn sò micca cunsigliate per l'usu per fà chì e cinghie scorrinu dritte. Puderanu esse aduprate per aiutà à furmà a cinghia inizialmente per impedisce ch'ella scorri fora di e pulegge è si danneghji contr'à a struttura di u sistema di trasportu. Puderanu ancu esse aduprate per furnisce u listessu tipu di prutezzione à a cinghia cum'è misura d'emergenza, à cundizione ch'elle ùn tocchinu micca u bordu di a cinghia quandu funziona nurmalmente. S'elle si appoghjanu continuamente nantu à a cinghia, ancu s'elle sò libere di rotolà, tendenu à consumassi da u bordu di a cinghia è infine causanu a separazione di e tele longu u bordu. I rulli di guida laterali ùn devenu micca esse situati in modu da appoghjà si contr'à u bordu di a cinghia una volta chì a cinghia hè effettivamente nantu à a puleggia. À questu puntu, nisuna pressione di u bordu pò spustà a cinghia lateralmente.

A Cintura stessa

Una cintura chì hà una rigidità laterale estrema, in relazione à a so larghezza, serà più difficiule da allenà per via di a so mancanza di cuntattu cù u rullu cintrale di u tenditore di trasportu. U ricunniscenza di questu fattu permette à l'utente di piglià precauzioni supplementari è, se necessariu, di caricà a cintura durante l'allenamentu per migliurà a so capacità di sterzata. L'osservazione di e limitazioni di cuncepimentu di a capacità di sterzata eviterà nurmalmente questu prublema.

Certe cinghie nove ponu tende à scorrere da un latu, in una certa parte o parti di a so lunghezza, per via di maldistribuzioni laterali temporanee di a tensione. U funziunamentu di a cinghia sottu tensione curregge sta cundizione in praticamente tutti i casi. L'usu di tenditori autoallineanti aiuterà à fà a currezzione.

 

 

 

Data di publicazione: 15 di settembre di u 2022