Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Articuli trasportatori nastri trasportatori

Trasportatori à cinturione

Introduzione

Stu articulu hà da piglià un ochju in prufunditàtrasportatori a cinghia.

L'articulu purterà più capiscenu nantu à temi cum'è:

  • Belt Conveyors è i so cumpunenti
  • Tipi di cinturini trasportatori
  • Disegnu è Selezzione di Conveyors Belt
  • Applicazioni è Benefici di i trasportatori di cinturini
  • È assai più…

 


Capitulu 1: Belt Conveyors è i so cumpunenti

Stu capitulu discuterà ciò chì hè un trasportatore di cinta è i so cumpunenti.

 

Cosa hè un cinturione trasportatore?

Un trasportatore di cinturione hè un sistema cuncepitu per trasportà o spustà articuli fisichi cum'è materiali, merchenzie è ancu persone da un puntu à l'altru.A cuntrariu di l'altri mezzi di trasportu chì impieganu catene, spirali, idraulici, etc., i trasportatori di cinturione moveranu l'articuli cù un cinturione.Implica un loop di un materiale flexible allungatu trà i rulli chì sò attuati da un mutore elettricu.

Trasportatori à cinturione

Perchè l'articuli chì sò trasportati varianu in natura, u materiale di u cinturione varieghja ancu da u sistema in u quale hè impiegatu. Hè cumunimenti cum'è un polimeru o un cinturione di gomma.

Cumpunenti di un cinturione trasportatore

Componenti di trasportu simplice

Un sistema di trasportatore di cinturione standard hà una puleggia di testa, puleggia di coda, rulli folli, cinturione è quadru.

 

Puleggia di testa

A puleggia di testa hè quella accumpagnata cù l'attuatore è u mutore elettricu.A puleggia di testa conduce u trasportatore, di solitu agisce cum'è a forza di trazione invece di spinghje.Hè soprattuttu situatu à u puntu chì u trasportatore scarica a so carica, cunnisciutu cum'è l'estremità di scaricamentu di u trasportatore di cinturione.Perchè a puleggia di a testa conduce tuttu u sistema, hè spessu necessariu di aumentà a so trazione cù a cintura, cusì avarà una giacca ruvida chì copre a so superficia esterna.Questa giacca hè chjamata legging.Quì sottu hè ciò chì ogni pulley cù una giacca parerebbe.

Pulley with Lagging

U pulley di u capu di solitu hà u diametru più grande di tutti i pulleys.A volte un sistema pò avè parechje pulleys chì agiscenu cum'è pulleys drive.A pulley à l'estremità di scaricamentu hè un drivefolle di trasportatoredi solitu cù u più grande diamitru è serà identificatu cum'è a pulley testa.

 

Puleggia di ritornu o di coda

Questu hè situatu à l'estremità di carica di u trasportatore di cinturione.A volte vene cù una forma d'ala per pulizziari u cinturione lascendu u materiale falà à i membri di supportu.

In una cunfigurazione simplice di trasportatore di cinturione, a polea di cuda serà muntata nantu à guide generalmente slotted per permette a tensione di a cintura.In altri sistemi di trasportu di cinturione, cum'è avemu da vede, a tensione di u cinturione hè lasciata à un altru rollu chjamatu roller take-up.

 

Roller folle

Quessi sò rulli impiegati à longu u cinturione per sustene u cinturione è a carica, impediscenu l'abbattimentu, allineà u cinturione, è pulisce u trasportu (materiale lasciatu attaccatu à u cinturione).I rulli di l'odore ponu fà tuttu ciò chì sopra o qualcunu di elli, ma in ogni spaziu, anu sempre agisce cum'è supportu per a cintura.

Roller folle

Ci sò parechji rulli folli diversi per diverse funzioni, cum'è elencu quì sottu:

 

Troughing Idlers

Troughing idlers averà trè rulli idler stallati in una cunfigurazione chì face un "trough" di a cintura.Sò situati à u latu chì porta a carica nantu à u trasportatore di cinturione.U idler in u centru hè fissu, cù i dui nantu à l'estremità chì ponu esse aghjustatu.Questu hè cusì chì l'angolo è a prufundità di a cugliera pò esse variata.

Rulli di cava

Questi idlers, quandu sò impiegati, riduceranu i spillages è mantenenu una zona di sezione trasversale constante à longu u longu di u trasportatore di cinturione.Mantene una zona transversale constante hè impurtante per a stabilità.

 

 

Discu folle di gomma
Rullo folle di discu di gomma

Stu idler hà dischi di gomma posti à distanze stabilite longu l'assi di u rullu.À l'estremità estremi, i rulli sò assai più vicinu per ch'elli ponu sustene u cinturione, chì hè propensu à lacrime.I dischi distanziati romperanu qualsiasi materiale di trasportu / rimanente cunnessu è riducenu l'accumulazione di materiale in u fondu di a cintura.Questa hè una causa cumuni per misstracking (quandu u cinturione cambia à un latu di u sistema è provoca misalignment).

Calchì volta i dischi sò elicoidali cum'è un viti è l'idler serà chjamatu un rollu di gomma di gomma.A funzione ferma u listessu.Un esempiu di un rollu di rinfrescante hè illustratu quì sottu.

Rullo folle di vite

A vite di rinfriscamentu pò ancu esse fatta da l'elica di gomma.I screw idlers sò più cumuni induve un scrapper chì piglia u trasportu ùn saria micca fattibile, soprattuttu nantu à i trasportatori di cinturini mobili.

 

Trainer Idler
Trainer Idler

I freni di l'allenatore mantenenu u cinturione drittu.Funziona contr'à misstracking.Hè ottene questu da un pivot cintrali chì swerves u rullu torna à u centru se u cinturione si stende da un latu.Incorpora ancu dui rulli di guida per agisce cum'è guida per a cintura.

 

 

Conveyor Belt

Sezione trasversale di a cintura

In a stallazione di un trasportatore di cinturione, u cinturione hè forsi u più intricatu.A tensione è a forza sò impurtanti postu chì u cinturione piglia assai punizioni quandu carricà è trasporta u materiale.

A dumanda crescente di lunghezze di trasportu più longu hà catalizatu a ricerca in novi materiali, ancu s'ellu hè sempre un costu.Cinture più forti chì aderiscenu strettamente à e regule amichevuli di l'ambiente tendenu à vene cun costi di setup elevati, à volte i costi ùn ponu mancu esse ghjustificate.Per d 'altra banda, s'ellu hè pigliatu un accostu ecunomicu, u cinturione di solitu falla, risultatu in alti costi operativi.I costi per u cinturione sò generalmente sottu à u 50% di u costu tutale per u trasportatore di cinturione.

Un cinturione hè custituitu da cumpunenti cum'è:

 

Carcassa di trasportatore

Siccomu questu hè u scheletru di u cinturione, deve furnisce a forza di tensione necessaria per spustà a cintura è a rigidità laterale per sustene a carica.Hè ancu esse capace di assorbe l'impattu di carica.U cinturione hè un loop per quessa deve esse unitu;questu hè cunnisciutu cum'è splicing.Perchè alcuni di i metudi di splicing necessitanu l'usu di bulloni è fasteners, a carcassa deve esse capace di furnisce una basa adatta è ferma per questi fasteners.

Cintura Cord Steel

 

A carcassa hè comunmente fatta di cordone d'acciaio o tela tessili.A tela tessili hè fatta da fibre cum'è aramide, poliamide è poliester.Se solu una capa hè aduprata, una carcassa tessili rivestita di PVC hè ancu cumuni.I carcassi ponu avè ancu sei strati accatastati l'un à l'altru.A carcassa pò ancu include a prutezzione di u bordu chì hè assai necessariu in i cinturi trasportatori in massa.

Cintura di Carcassa Tessile

 

Coperture per trasportatori (superiori è inferiori è lati)

Questu hè un materiale flexible fattu di gomma o PVC.I coperchi sò esposti direttamente à l'elementi climatichi è l'ambiente di travagliu.A cunsiderà attenta di i coperchi deve esse fatta secondu l'usu destinatu.I seguenti di solitu necessitanu attenzione, resistenza di fiamma, resistenza à bassa temperatura, resistenza di grassu è oliu, antistaticu è di qualità alimentaria.

Cintura a tacche (Chevron).

U latu di trasportu di u trasportatore secondu a carica, l'angolo d'inclinazione di u trasportatore, è l'usu generale di u cinturione anu tutte e caratteristiche speciali.Pò esse ondulatu, lisu, o cleated.

Cintura ondulata

Altre applicazioni, cum'è i trasportatori di rottami in macchine CNC, impieganu un trasportatore di cinturione d'acciaio, postu chì questu ùn si porta micca quant'è altri materiali cunvinziunali.

Cintura d'acciaio

In l'industrii di trasfurmazioni alimentarii, i cinturi in PVC, PU è PE sò ancu usati per a preservazione di l'alimentariu è per minimizzà a contaminazione.

Cintura di plastica intrecciata

I cinturini di plastica sò abbastanza novi, ancu s'è per via di i so vasti vantaghji, sò pocu à pocu pressu.Sò faciuli di pulisce, anu una larga gamma di temperatura, è anu boni proprietà anti-viscosità.Sò ancu resistenti à l'acidi, resistenti à sustanzi alkalini, è acqua salata.

 

Frame di trasportatore

Canale di Trasportatore di Cintura è Frame Truss

U quadru, secondu a carica, l'altitudine di u funziunamentu, è a distanza per esse coperta varierà.Puderanu vene in un setup simplice chì pò esse rapprisintatu da un cantilever.Puderanu ancu esse truss in u casu di carichi più grande.L'estrusioni di l'aluminiu sò ancu impiegati per operazioni simplici è ligere.

U disignu di u quadru hè un aspettu criticu di u disignu di trasportatori.Un quadru malu cuncepitu pò causà:

  • Cintura chì corre fora di pista
  • Un fallimentu strutturale si traduce in:
  • I tempi di inattività longu si traducenu in ritardi in a produzzione
  • Feriti è vittime
  • Spillages costosi
  • Metodi di fabricazione è installazione costosi.
Telaio di cinturione trasportatore

Nantu à u quadru, altri accessori ponu ancu esse muntati cum'è passerelle è illuminazione cum'è illustratu sopra.E situazioni di illuminazione necessitanu capanni è guardiani per prutege u materiale.

Puderanu ancu esse muntati chutes di carica è di scaricamentu.A cunniscenza di tutti questi pussibili add-in hè impurtante per evità un sovraccarico micca calculatu.

 

 

Capitulu 2: Tipi diTrasportatori à cinturione

Stu capitulu discuterà i tipi di trasportatori di cinturione.Questi include:

 

 

Trasportatore à cinturione à rulli

A superficia ghjustu sottu à u cinturione nantu à sta versione di un cinturione trasportatore hè fatta di una serie di rulli.I rulli sò stati accatastati in modu chì ùn ci hè quasi micca sagging di a cintura.

Tela di trasportatore di cinturione à rulli

Sò adattati per u trasportu longu è cortu distanza.In certi casi, ponu esse cusì brevi chì impieganu solu dui rulli per tuttu u sistema.

Trasportatore à cinturione à rulli

Quandu si usa a gravità per carica, u trasportatore di cinturione di rulli hè una di e migliori opzioni per sceglie.Se unu usava carica manuale, u scossa dannu facilmente i rulli, postu chì di solitu anu cuscinetti interni.Questi cuscinetti più a superficia generalmente liscia di i rulli riducenu assai l'attrito chì facilita u trasportu.

I trasportatori di cinturini à rulli sò usati principarmenti induve ci hè a classificazione manuale, l'assemblea, u trasportu è l'ispezione.Esempii include:

  • Trattamentu di i bagaglii di l'aeroportu
  • Classificazione di l'articuli di corriere cumpresi l'uffizii postali

 

Trasportatore à cinturione pianu

U trasportatore cinturione flat hè unu di i tipi di trasportatore più cumuni.Hè tipicamente utilizatu per trasportà articuli in una facilità.U trasportu internu richiede una seria di rulli / pulleys motorizzati per tirare a cintura.

Trasportatore à cinturione pianu

I cinturini impiegati per u trasportatore di cinturini flat varianu da tessuti, polimeri à gomma naturali.Per via di questu, diventa versatile in termini di materiali per esse trasportatu.Hè ancu assai faciule d'allineà cù a pulley di cuda di solitu muntata in modu chì pò esse aghjustatu per allineà a cintura.Hè generalmente un cinturione trasportatore à bassa velocità.

L'applicazioni di trasportatori di cinturini piani includenu:

  • Linee di assemblea lente
  • Applicazioni per lavà
  • Assemblea industriale leggera polverosa

 

Trasportatore à cinturione modulare

In cuntrastu à i trasportatori di cinturini piani chì utilizanu un ciclu "senza saldatura" di un cinturione flessibile, i trasportatori di cinturini modulari utilizanu una serie di pezzi rigidi intrecciati cumunimenti fatti di plastica o metallo.Funzionanu più cum'è una catena nantu à una bicicletta.

Questu li dà un vantaghju enormu annantu à i so contraparti di cinture flessibili.Li rende robusti perchè ponu travaglià in una larga gamma di temperature è livelli di PH.

Trasportatore à cinturione modulare

Quandu una seccione di u cinturione si danna, si pò facilmente rimpiazzà quella sezione particulare solu invece di e cinture flessibili induve u cinturione tutale deve esse rimpiazzatu.I cinture modulari ponu viaghjà, utilizendu solu un mutore, intornu à i cantoni, linee dritte, inclinazioni è decadimenti.Quantu altri trasportatori ponu fà u listessu, vene à u costu di cumplessità è fondi.Per l'applicazioni chì ponu esse bisognu di una larghezza "unorthodox" più grande di a lunghezza, o di u tipu di trasportatore, i trasportatori di cinturione modulari ghjunghjeranu sta prucedura assai più faciule.

Siccomu ùn sò micca metallichi, faciuli di pulisce, è porosi à gasu è liquidi, i trasportatori di cinturione modulari ponu esse applicati in:

  • Manipulazione di l'alimentariu
  • Manipulazione di fluidi
  • Rilevazione di metalli

 

Trasportatore a cinghia di tacche

I trasportatori di cinturini chjappi anu sempre una barriera o cleat in u so disignu.I tacchetti travaglianu per separà segmenti uguali nantu à a cintura.Questi segmenti mantenenu particelle è materiali chì altrimenti puderianu retrocede o cascà da u trasportatore durante pendenze è calate.

Trasportatore a cinghia di tacche

I tacchetti sò in diverse forme è dimensioni chì includenu:

 

Capital Invertitu T

Stu cleat sarà standing à 90 gradi à a cintura per dà sustegnu è flessibilità à l'articuli delicati.Hè più adattatu per fà travaglii ligeri è manighjà pezzi chjuchi, merchenzie imballate è prudutti alimentari.

Tacchette à T inversée

 

Capitale à inclinazione avanti L

Per via di a so orientazione, pò facilmente resiste à e forze di leva.Pò esse usatu per scoop granules è mantene contra a gravità.Pò esse impiegatu per mantene un granuli di pesu ligeru à mediu.

Leaning L Cleat

Tacchetti in V invertitu

Sti tacchetti sò menu di 5 cm in altu per avè u listessu effettu chì un abbeveru hà.Puderanu esse aduprati per u trasportu pisanti o grossi grossi di materiale per via di a so tacchetta relativamente corta, chì ponu resistà alti impatti.

Lugs è Pegs

Queste tacche sò aduprate per aiutà l'escursione di liquidi dopu à lavà articuli cum'è verdura è frutti.Lugs è pegs sò un modu costu-efficace per trasmette sustanzi è articuli chì ùn anu micca bisognu di supportu in tuttu u longu di u cinturione, cum'è grandi cartoni o bastoni.Puderanu ancu esse aduprati per trasfurmà selettivamente i prudutti chì superanu a dimensione desiderata è ancu mantene i prudutti unichi in u locu.

L'altri usi di i trasportatori di cinturini Cleated include:

  • L'escalators sò una mudificazione di i trasportatori di cinturini cleated in u sensu chì portanu materiali sciolti in una pendenza chì hè ripida.

 

Trasportatore a cinghia curva

Stu conveyor usa un quadru chì hè fabbricatu è digià curvatu in modu di trasportà l'articuli intornu à i cantoni stretti.Hè aduprata induve u spaziu hè limitatu è i trasportatori sinuosi risparmianu spaziu.E curve ponu andà finu à 180 gradi.

I plastichi modulari cù segmenti interlocking sò usati, ma solu se u trasportatore hà una corsa dritta prima di curve.Cinture flessibili flat seranu usate se u cinturione hè principalmente curvatu.

Trasportatore a cinghia curva

 

Trasportatore a cinturione inclinata / declinata

I trasportatori inclinati necessitanu una forza di tensione più stretta, un torque più altu è una trazione nantu à a superficia di a cintura per impediscenu l'articuli di caduta da u trasportatore di a cintura.Cusì, incorporeranu un mutore d'ingranaggio, un centru di trasmissione è una presa.U cinturione deve ancu avè una superficia rugosa per permette una trazione più grande.

Trasportatore a cinta inclinata

Cum'è i trasportatori di tacchetti, questi portanu ancu l'articuli in un gradiente chì ùn lascianu cadere l'articuli.Puderanu ancu esse aduprati per rinfurzà u flussu gravitazionale di fluidi.

 

Trasportatore di lavatu sanitariu

In l'industria farmaceutica è alimentaria, a sterilizazione è u lavatu severu sò generalmente bisognu di accade, in linea cù e linee di salute è di sicurità.I trasportatori di lavaggio è sanitari sò pensati per trattà e prucedure sanitarie di quella natura.I cinture impiegati quì sò generalmente cinture flat chì sò relativamente sottili.

Trasportatore di lavatu sanitariu

I trasportatori di cinturini sanitari sò usati in articuli chì venenu da temperature estreme cum'è congelatori è forni.A volte anu da travaglià in oliu caldu o glaze.A causa di quantu si ponu trattà l'ambienti grassi, sò qualchì volta utilizati per scaccià i tamburi d'oliu è e casse da i navi.

 

Convogliatori a cubetti

Un trasportatore di cinturione di cunghjettu ùn hè micca un tipu distintu di cinturione perchè u trasportatore pò esse incorporatu in ogni tipu di trasportatore.

Trasportatore à carrettu cù tacchetti

Utilizeghja una cintura chì forma una forma di cunghjettu per via di i rulli di rinfrescante sottu.

Rulli trasportatori di cava

I rulli di rotazione di l'allevu anu un rollu cintrali chì hà un assi horizontale di rotazione, è i dui rulli esterni (rulli d'ala) anu un assi alzatu in un angolo à l'orizontale.L'angolo hè di solitu circa 25 gradi.L'abbeveratura accade solu à i rulli folli superiori è mai veramente in fondu.

Anguli più alti di l'abbeveru causanu danni permanenti à a cintura.Se u cinturione hè struitu in anguli più ripidi, mantene a so forma di tazza è diventerà difficiuli di pulizziari, difficult to track as well as break the carcass of the belt.Puderia ancu riduce a quantità di cuntattu di a superficia cù i rulli folli, chì ultimamente riduce l'efficienza di u sistema di trasportu di cinturione.

L'impattu di u radiu di l'abbeveratu

I cinturini di trough generalmente operanu in un pianu, chì hè horizontale o inclinate, ma inclinate chì sò solu finu à 25 gradi.U cinturione deve avè un raghju abbastanza grande da pudè ancu tuccà tutti i rulli in u funnu di l'abbeveratoio.Un angulu più strettu di u cinturione significa chì u cinturione ùn toccherà micca u rullu folle centrale, minendu cusì l'integrità strutturale di u cinturione è l'efficienza di u sistema di trasportu in generale.

 

 

Capitulu 3: Design è Selezzione di Belt Conveyors

Quandu si cuncepisce un cinturione trasportatore, i parametri principali chì deve esse cunsideratu sò:

  • Selezzione di u mutore è di a trasmissione
  • A velocità di a cintura
  • Tensione è presa
  • Materiale da trasmette
  • A distanza da quale deve esse trasportatu
  • Ambiente di travagliu per esempiu temperatura, umidità, etc.

 

 

Selezzione di Motore è Gearbox

Per aiutà à a selezzione di u mutore, unu deve prima sapè quale hè a forza di trazione efficace necessaria per u trasportatore.

Trasportatore horizontale

 

Per un trasportatore horizontale simplice, a forza di trazione efficace hè data da a formula sottu:

Fu=µR*g*(m+mb+mR)

 

Induve

  • Fu = Forza di trazione efficace
  • µR = coefficient de friction lors du passage sur le rouleau
  • g = Accelerazione per gravità
  • m = Massa di merchenzie trasportata nantu à tutta a lunghezza di u trasportatore
  • mb = Massa di Cintura
  • mR = Massa di tutti i rulli rotanti minus massa di rulli di trasmissione

 

Per un sistema nantu à una inclinazione, a forza di pulling efficace hè datu cum'è quì sottu:

Trasportatore inclinatu

 

Fu=µR*g*(m+mb+mR)+gmsina

 

Induve

  • Fu = Forza di trazione efficace
  • µR = coefficient de friction lors du passage sur le rouleau
  • g = accelerazione per gravità
  • m = massa di merchenzie trasportata nantu à tutta a lunghezza di u trasportatore
  • mb = Massa di Cintura
  • mR = Massa di tutti i rulli rotanti minus massa di rulli di trasmissione
  • α = Angle d'inclinaison

Una volta chì a forza di trazione hè determinata, diventa faciule fà vene cù u torque è dunque u mutore à aduprà è a scatula di trasmissione seguitarà dopu.

 

A velocità di u trasportatore

A vitezza di u trasportatore serà a circunferenza di u pulley drive multiplicata da i rivoluzioni per unità di tempu.

Vc = DF

  • Vc = Velocità di u cinturione trasportatore in ms-1
  • D = Diametru di a puleggia motrice in metri.
  • F = Rivoluzioni di a puleggia motrice per seconda

 

Decision è Take-up di a Cintura

A presa hè un cumpunente impurtante per mantene è ottene una tensione ottima di a cintura.Questu cuntribuisce assai à u prucessu è a so stabilità meccanica.

Un cinturione in tensione currettamente s'userà uniformemente è cuntene u materiale in modu uniforme in l'abbeveratoghju è currerà in u centru quandu passa sopra i folli.

Ripiglià

 

Tutti i trasportatori anu sempre sperienze qualchì stretch in a so lunghezza è larghezza.In generale, hè accettatu chì un novu cinturione stende cù un 2 per centu supplementu di a so lunghezza originale.Siccomu sta frazzioni aghjunghje à a lunghezza di u cinturione, u cinturione tutale avarà un slack.Stu slack duverà esse pigliatu per mantene a tensione ottima.

U più longu hè un trasportatore, u più grande sarà u stretch.Utilizendu u 2 per centu, un trasportatore di 2 metri di lunghezza pò allungà 40 mm, ma un trasportatore di 200 metri di lunghezza slack 4 metri.

Take-up hè ancu prufittuosa quandu u cinturione hà da sottumette u mantenimentu.In un tali casu, a ripresa hè simplicemente liberata è u persunale farà a manutenzione cun facilità.

 

Tipi di trasportatori di cinturini

Ci sò parechje cunfigurazioni di ripiglii, ognunu hà i so pro è cuns.I cunfigurazioni cumuni di u trasportatore di cinturione sò a presa di gravità, a viti è a presa horizontale.

 

Screw Take-Up

A cunfigurazione di a viti usa a forza meccanica per piglià tuttu u slack in a cintura.Si rializeghja aghjustendu una verga filettata chì hè attaccata à unu di i rulli, in particulare u rullu di cuda.Questa barra filettata serà nantu à ogni latu di u rullu, cusì pò ancu travaglià cum'è una prucedura d'alineamentu.Siccomu questu hè un accostu manuali praticu, l'assunzione di viti hè spessu chjamata presa manuale.

Screw Take-Up

 

Un altru stile hè chjamatu u top angle take-up.Ancu s'ellu hè ancu populari, hà bisognu di un quadru di coda grande è pesante per archivià.I guardii anu ancu esse grande.

L'assunzione di viti sò un modu economicu è efficau di cuntrullà a tensione di a cintura per i trasportatori relativamente brevi è sò a scelta più faciule è standard di presa per parechji.

 

Ripresa di gravità

L'accoppiamenti di viti sò generalmente micca adattati per allughjà a durata di u trattu chì succede in i trasportatori più longu di 100 metri.In queste setups, a presa di gravità serà u megliu approcciu per a tensione di a cintura.

Un assemblea di presa di gravità usa trè rulli induve dui seranu rulli di curvatura è l'altru serà un rullu di gravità o scorrevule chì gestisce rutinariamente a tensione di a cintura.Un contrappesu chì serà muntatu à u rullu di presa di gravità tira nantu à a cintura per priservà a tensione per gravità.I rulli di curvatura dirigenu a cintura di slack intornu à u rullu di presa di gravità.

L'assemblea cumpleta hè integrata in u fondu di u quadru di u trasportatore è face una tensione cuntinua nantu à a cintura.Stu modu di l'arrangiamentu di l'auto-tensione permette à a presa per aghjustà facilmente à i picchi bruschi di tensione o di carica.

Dunque, u metudu di gravità mantene sempre a tensione di a cintura adatta è evita danni à u cinturione per via di carica improvvisa o picchi di tensione.Siccomu i tensori di gravità sò auto-tensionati, anu bisognu di menu mantenimentu, à u cuntrariu di u metudu di viti.

U so mantenimentu hè normalment necessariu quandu u cinturione hà righjuntu a fine di a so vita.Hè quandu si stende cusì chì l'assemblea hà righjuntu u fondu di a distanza di viaghju stabilita.Quandu succede questu, u cinturione trasportatore hà bisognu di rimpiazzà o esse tagliatu è vulcanizatu.Un sistema di presa di gravità hè ancu cunnisciutu cum'è un sistema di ripresa automatica perchè si aghjusta automaticamente.

 

Ripresa Orizzontale

A presa horizontale hè un sustitutu di a presa di gravità, ma solu quandu u spaziu hè limitatu.Questa presa hè simile à a presa di gravità, ma invece di l'assemblea si trova sottu à u cinturione, hè situata verticalmente daretu à u roller di coda.Questu hè particularmente benefiziu quandu u trasportatore hè situatu nantu à un gradu chì ùn hà micca spaziu supplementu sottu u trasportatore.

Ripresa Orizzontale

 

Perchè a presa horizontale ùn cascà micca sottu à u trasportatore, un arrangiamentu di cables è pulleys hè utilizatu per tensà a cintura cù una scatula di pesu.I cavi attaccati à a puleggia di cuda viaghjanu nantu à un carru chì poi permette di esse spustatu in u locu.

 

 

Capitulu 4: Appiicazioni è Beneficii di Conveyors Belt

Stu capitulu discuterà l'applicazioni è i benefici di i trasportatori di cinta.Discuterà ancu i prublemi cumuni di trasportatori di cinturione, e so cause, è l'effetti ambientali nantu à i trasportatori di cinturini.

 

 

Applicazioni di i trasportatori di cinturini

I cinturi trasportatori anu una larga gamma di applicazioni in tutti i settori.Questi include:

Industria minera

Manipulazione di massa

 

  • Manipulazione di massa
  • Impianti di trasfurmazioni
  • Piglià i minerali da u fustu à u livellu di a terra

Industria di l'automobile

Trasportatore di rottami

 

  • Trasportatori di linea di assemblaggio
  • Trasportatori di scarti di macchine CNC

Industria di Trasporti è Courier

Trattamentu di i bagaglii di l'aeroportu

 

  • Trasportatori di bagaglii in l'aeroporti
  • Trasportatori di imballaggio in spedizione di corriere

Industria di vendita al dettaglio

Till Point Utilizendu u trasportatore di cinturione

 

  • Imballaggio di magazzinu
  • Trasportatori finu à u puntu

Altre applicazioni di trasportatore sò:

  • Industrie di a manipulazione di l'alimentariu per a classificazione è l'imballaggio
  • Generazione di energia chì trasmette carbone à e caldaie
  • Civile è custruzzione cum'è scale mobili

 

 

Vantaggi di i trasportatori a cinta

I vantaghji di i trasportatori di cinta include:

  • Hè un modu economicu di trasfurmà i materiali à longu distanzi
  • Ùn degrada micca u pruduttu chì hè trasportatu
  • A carica pò esse fatta in ogni locu longu u cinturione.
  • Cù trippers, i cinturini ponu scaricate in ogni puntu di a linea.
  • Ùn pruducianu micca tantu rumore cum'è e so alternative.
  • I prudutti ponu esse pesati in ogni puntu di u trasportatore
  • Puderanu un longu tempu di operazione è ponu ancu travaglià per mesi senza piantà
  • Pò esse cuncepitu per esse mobile è stazionariu.
  • Avè menu periculosi periculi per a ferita umana
  • Bassi costi di mantenimentu

 

Problemi cumuni di trasportu di cinturione

Ci hè parechje prublemi chì i sistemi di trasportu di cinturione ponu esse propensi è avè bisognu à esse mitigati.Questi include:

Prublemu 1: U trasportatore corre à un latu à un certu puntu in u sistema

I causi di questu includenu:

  • Custruzzione di materiale nantu à i folli o qualcosa chì causanu l'appiccicazioni
  • Idlers ùn correnu più in piazza à a strada di u trasportatore.
  • U quadru di trasportatore inclinatu, crocked, o ùn hè più livellu.
  • A cintura ùn era micca spliced ​​squarely.
  • U cinturione ùn hè micca carricu ugualmente, probabilmente carricu fora di centru.

Prublemu 2: U Conveyor Belt Slips

I causi di questu includenu:

  • A trazione hè povera trà a cintura è a puleggia
  • I folli bloccati o non girano liberamente
  • Legging di pulley usuratu (a cunchiglia intornu à a pulley chì aiuta à aumentà l'attrito).

Prublemu 3: Overstretching of the Belt

I causi di questu includenu:

  • Tensionatore di cintura hè troppu strettu
  • A selezzione di u materiale di a cintura ùn hè micca fatta bè, probabilmente "sottu cintura"
  • U contrappesu di u trasportatore hè troppu pisanti
  • A distanza trà i rotuli folli hè troppu longa

Prublemu 4: U cinturione porta eccessivamente à i bordi

I causi di questu includenu:

  • A cintura hè caricata fora di u centru
  • L'altu impattu di u materiale nantu à a cintura
  • Cintura chì corre contr'à a struttura di trasportatore
  • Spillage di materiale
  • U materiale hè intrappulatu trà a cintura è a puleggia

 

Effetti ambientali nantu à i trasportatori di cinta

L'acqua, i prudutti di petroliu, i sustanzi chimichi, u calore, a luce di u sole è u friddu influenzanu tutte e prestazioni è a vita di u trasportatore.

I causi è l'effetti ponu esse categurizzati cum'è:

Effetti di l'umidità

  • Cintura putreghja è crepa
  • Cintura aderenza libera
  • Provoca slippage
  • I carcassi d'acciaio ponu rust

Effetti di u sole è u calore

  • A gomma si secca è si debilita
  • A gomma crack
  • A gomma pò avè più slack è cusì riduce a tensione di a cintura

Effetti friddi

  • U cinturione si stiffens è diventa più difficiuli di guidà è furmà
  • In i sistemi di inclinazione, a fretura pò accumulà è causanu slippage
  • U ghjacciu pò accumulà in i chutes è l'obstruisce

Effetti di l'oliu

  • A gomma si gonfiarà
  • A gomma perde a forza di tensione
  • A gomma perde a forza di tensione
  • U cinturione si porta più prestu
  • A gomma perderà aderenza

 

 

Cunclusioni

Un trasportatore di cinturione hè un sistema cuncepitu per trasportà o spustà articuli fisichi cum'è materiali, merchenzie è ancu persone da un puntu à l'altru.A cuntrariu di l'altri mezzi di trasportu chì impieganu catene, spirali, idraulici, etc., i trasportatori di cinturione moveranu l'articuli cù un cinturione.Hè criticu per esse cunnisciutu di e cunsiderazioni di u disignu è l'applicazioni di diversi trasportatori di cinturini secondu l'usu previstu.

 

 Questu articulu hè riproduciutu da - Industry Quick Search Editorial -https://www.iqsdirectory.com/articles/

 

L'implementazione di video

Risorse di l'industria di trasportatori per l'ingegneri

Identificazione di u spaziu di tamburi
trasportatore a cinghia di tubi
Tipi di trasportatori a cinghia GCS è principiu di applicazione

Disegnu Strutturale è Criterium di Conveyor Roller

Utrasportatore a rullihè adattatu per trasportà ogni tipu di scatole, sacchetti, pallets, ecc.Materiali in massa, articuli chjuchi, o articuli irregulari deve esse trasportatu nantu à pallets o in scatuli di turnover.

 

Trasportatore a cinghia di tubi è scenarii d'applicazione

Utrasportatore di tubihà una larga gamma di applicazioni.Si pòtrasportu materiali verticalmente, orizontale, è oblicu in tutte e direzzione.È l'altezza di elevazione hè alta, a lunghezza di trasportu hè longa, u cunsumu d'energia hè bassu, è u spaziu hè chjucu.

Tipi di trasportatori a cinghia GCS è principiu di applicazione

Struttura di trasportatore di cinturione cumuni in diverse forme, macchina di cinturione arrampicata, cinturione inclinabile, cinturione slotted, cinturione piatta, cinturione rotante è altre forme.

 

VU TRAVAILU CU NOI ?

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Post: 26-May-2022