Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Installazione di rulli trasportatori

Utrasportatore follehè un equipamentu di trasportu efficau è efficae per u trasportu di l'ogetti da u puntu A à u puntu B. Hè custituitu da un tamburinu di guida, un tamburu di curvatura, un rullu di trasportatore, un bracket, un lettu d'impattu, una tramoggia, un quadru, un dispositivu di guida, etc.

 

struttura di rulli trasportatori

 

Prima di studià a stallazione di u trasportatore, duvemu prima capisce a struttura è a stallazione di l'idler.Un rullu di precisione hè cumpostu di parechji accessori: cappucciu protettivu, supportu di sigillatura, cappucciu antipolvere, sigillo a labirinto maschile, sigillo a labirintu femminile, circlip, rondella, cuscinettu, anellu di guarnizione interna, casa di cuscinetti, tubu di rulli è albero.I strati di stallazione formanu un idler di precisione à l'acqua è à a polvera.

 

Struttura a rulli RS

 

In quantu à l'installazione di trasportatori, i installatori prufessiunali GCS anu sperienza in installà quasi ogni cumpunente di trasportatore o prughjettu di sistema integratu.Sia chì u vostru prughjettu di trasportatore implica un trasportatore di rulli di gravità simplice o un sistema di trasportatore completamente automatizatu cù cuntrolli, avemu a squadra di installazione di trasportatore adatta per voi.I nostri installatori sò furmati in modu prufessiunale è addestrati in modu adattatu in u trasportu di muntatura, sistemi di trasportu integrati, cuntrolli di trasportu automatizatu, etc. Utilizemu ancu strumenti è equipaghji appropritati per installà è ancorate in modu efficiente tutti i cumpunenti di trasportu.Durante a stallazione, u nostru travagliu hè di rispettà tutte e norme di sicurezza è i requisiti regulatori currispondenti.

1. Installa u quadru di u trasportatore

A stallazione di u quadru hè da u quadru di a testa, è poi u quadru mediu di ogni rùbbrica hè stallatu in sequenza, è dopu u quadru di cuda hè stallatu.

2. Installa u driver

Quandu si stallanu u dispusitivu di guida, hè necessariu di attentu à l'arburetu di trasmissione di u trasportatore di cinturione è di a linea centrale di u trasportatore di cinturione perpendiculare, in modu chì a larghezza di a linea centrale di u tamburinu di guida coincide cù a linea centrale di u trasportatore, è l'assi di riduttore hè parallelu à l'assi di trasmissione. .

3. Installa idlers

Dopu à a stallazione di u quadru, u dispusitivu di trasmissioni è u dispusitivu di tensione, u quadru di rulli di u rollu superiore è inferjuri pò esse installatu, in modu chì u cinturione trasportatore hà un arcu di curvatura chì cambia lentamente a direzzione, è a distanza trà u quadru di rulli. a seccione di curvatura hè 1/2 ~ 1/3 di a distanza normale di u quadru di rulli.Dopu chì u roller hè stallatu, deve esse giratu flexiblely è briskly.

4. Identificà u trasportatore

Dopu a stallazione di u tamburinu di guida è di l'idler, a linea centrale è u livellu di u trasportatore deve esse allinatu.Allora fate u rack à a basa o u pianu.

U trasportatore ligeru è cortu serà stallatu in a fabbrica è pò esse direttamente messu in usu dopu esse trasportatu à u situ.L'installazione di trasportatori pesanti hè stallata in situ.

Per piacè cuntattate hte GCSi produttori di rulli trasportatoriper l'equipaggiu prufessiunale, a tecnulugia di produzzione è di stallazione.Trasportatore à rulli di qualità Cinaaspittà a vostra scuperta.

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Mar-03-2022