Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Roller di gravità!Sè vo site in Manipulazione di l'affari di trasportatori, vi piace

Roller di gravità!Sè site in l'affari di trasportatori di Handling, pudete piace

Cumu sceglite u rullu ghjustu per a vostra applicazione in u campu di a fabricazione è l'assemblea di rulli industriali?

Quandu sceglite o cuncepisce un sistema di rulli industriali, avete bisognu di cunsiderà e seguenti esigenze: velocità tipica;temperatura;pesu di carica;rulli trascinati o folli;ambiente (vale à dì umidità è livelli di umidità);quantità;distanza trà rulli, è, infine, i materiali à esse usatu.

I materiali cumuni utilizati per i rulli industriali includenu l'acciaio, l'aluminiu, u PVC, PE, gomma, poliuretanu, o una cumminazione di questi.In questa guida, però, avemu da piglià un ochju più vicinu à i rulli d'acciaio.

Perchè sceglie i rulli d'acciaio?

Rollers Steel sò generalmente scelti per via di a so durabilità, chjara è simplice.In un ambiente industriale, i rulli sò sottumessi à assai usu.Nant'à a scala Rockwell B (usata quì per paragunà cù l'aluminiu), l'azzaru varieghja da 65 à 100, mentri l'aluminiu misura 60. u più altu u numeru nantu à a scala Rockwell, u più duru u materiale.Questu significa chì l'azzaru durà più di l'aluminiu, riducendu cusì i costi di rimpiazzamentu è di mantenimentu.Per ùn dì micca di mantene u travagliu in u calendariu piuttostu chè di perde u tempu quandu u sistema di trasportatore hè chjusu.

L'acciau hè ancu superiore à l'aluminiu in l'ambienti induve i rulli anu bisognu di sopra à e temperature più altu (finu à 350 gradi Fahrenheit).

Rulli trasportatori in acciaio versus plastica

I rulli di trasportatore di plastica sò spessu favuriti in l'industria alimentaria o in i stabilimenti di trasfurmazioni induve i requisiti di e regulazioni FDA è / o FSMA necessitanu una pulizia frequente è un trattamentu chimicu duru.In questi casi, l'acciaio micca trattatu pò corrode è deve esse rimpiazzatu.

Tuttavia, hè impurtante à nutà chì in questa applicazione particulare, i rulli di trasportu in acciaio inox sò una alternativa cumuna à i rulli di plastica.L'acciaio inossidabile hè faciule da pulisce è resistente à a corrosione, facendu una scelta populari per l'ambienti cù e cundizioni d'igiene strette.

In generale, dunque, i rulli trasportatori in acciaio funzionanu significativamente megliu cà i rulli di plastica in applicazioni industriali pesanti per via di a so durabilità.

Quale usa rulli d'acciaio?

Rulli di gravità in acciaio da i produttori di Cinasò più cumunimenti usati in i sistemi di trasportu è sò largamente usati in l'industrii cum'è l'aeroporti, l'elettronica è l'apparecchi, l'automobile, i mobili, a carta, l'alimentariu, u magazzinu è u trasportu logisticu.I rulli trasportatori è i sistemi sò ancu essenziali.

Cumpunenti di rulli d'acciaio

I rulli d'acciaio è i so cumpunenti sò fabbricati intornu à una larga gamma di specificazioni.

Materiali: azzaru pianu, azzaru galvanizatu, azzaru inossidabile, azzaru galvanizatu, è ancu in lega d'acciaio-aluminiu

Rivestimentu di superficia: acciau rivestitu per una resistenza di corrosione estesa

Tipi: dritti, scanalati, flangiati o conici

Diametri di rulli: dimensioni cumuni di trasportatori varianu da 3/4 "à 3,5"

Classificazione di carica: quale hè a capacità massima chì u rullu hà bisognu à purtà?

Muru è gruixu di u tubu

I rulli d'acciaio rispondenu à i vostri bisogni?

U prucessu di fabricazione intornu à i rulli industriali hè in constantemente cambiante.Sicondu i prerequisiti necessarii per u trasportu,usemu rulli di gravità d'acciaioin cumbinazioni cù altri materiali.I rulli d'azzaru sò allineati cù PVC, PU, ​​etc. E avemu aduprà prucessi cum'è a forma di rotulu cilindrica è a saldatura inerziale di frizione.Pruduceremu rotuli di gravità à u massimu pussibule per voi chì risponde megliu à i bisogni di u mercatu.

 

 

 

 

Casi di successu

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022