Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cumu misurà i rulli trasportatori (conveyors light)

 

À traversuGCS GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES cumpagnia

 

Manipulazione di materiale

A considerazione più impurtante quandu rimpiazzà i rulli trasportatori hè di assicurà chì sò misurati currettamente.Ancu se i rulli sò in dimensioni standard, ponu varià da u fabricatore à u fabricatore.

Dunque, sapendu cumu si misurà i vostri rulli di trasportatore in modu correttu è ciò chì e misurazioni da piglià, assicurarà chì i rulli trasportatori sò stallati currettamente è chì a vostra macchina funziona senza problemi.

Per i rulli trasportatori standard, ci sò 5 dimensioni chjave.

Dimensione trà frames (o cune generale) Altezza / larghezza / distanza di distanza

Diamitru di rulli

U diametru di l'arburu è a lunghezza

Tipu di manipolazione di a pusizione di muntatura

Tipu d'accessori periferichi (tipu di viti, etc.)

 

 

rulli trasportatori da GCS

 

A lunghezza di u tubu ùn hè micca un metudu precisu di misurà a lunghezza di u rollu, postu chì dipende da quantu si estende u cuscinettu da u tubu è varierà cù i diversi cuscinetti utilizati.

Pronti à andà?Pigliate questi strumenti per misure currette è precise.

Spaziatori

Anguli

misura di cinta

Calipers

Misure inter-frame

 

Trasportatore a rulli GCS

 

A misura inter-frame (BF) hè a distanza trà i frames à u latu di u trasportatore è hè a dimensione preferita.A volte hè chjamatu trà i rails, rails interni, o frames interni.

Ogni volta chì un rullu hè misuratu, hè megliu misurà u quadru postu chì u quadru hè u puntu di riferimentu staticu.Fendu questu, ùn avete micca bisognu di cunnosce a fabricazione di u tamburinu stessu.

Aduprate una cinta métrica per misurà a distanza trà i dui frames laterali per ottene u BF è misura à u più vicinu 1/32 ".

Misurendu u cune generale

In casi spiciali, cum'è frames più profondi, a manera chì i rulli sò stallati, o se avete i rulli davanti à voi, l'OAC hè una misurazione megliu.

U conu generale (OAC) hè a distanza trà e duie estensioni di cuscinetti più esterni.

Per ottene l'OAC, fate l'angolo contr'à u conu di u cuscinettu - u latu più esterno di u cuscinettu.Allora, aduprate una misura di cinta per misurà trà l'anguli.Misura à u più vicinu 1/32 di un inch.

Se ùn hè micca specificatu da u cliente, aghjunghje 1/8 "à l'OAC tutale per ottene a larghezza trà frames (BF).

Alcune situazioni induve questu ùn deve esse fattu include

Rulli cù fusti saldati.Ùn anu micca un OAC.

Se un cuscinettu manca da un roller, ùn hè micca pussibule di misurà l'OAC esatta.fate una nota di quali cuscinetti mancanu.

Se un cuscinettu hè bonu, misurà da u bordu di u tubu à induve u cuscinettu intersecta l'arbulu (a parte più esterna di u cuscinettu) è aghjunghje à l'altra parte per una misura apprussimata.

Misurà u diametru esternu di u tubu (OD)

Calipers sò u megliu strumentu per misurà u diametru esternu di un tubu.Aduprate i vostri calipers per misurà à u più vicinu 0.001 ". Per i tubi più grande, mette u collu di u caliper vicinu à l'arbulu è swing the fork outwards over the tube at an angle.

Misurà a lunghezza di l'arbureti

Per misurà a lunghezza di l'arburetu, mette l'angolo contr'à l'estremità di l'arburetu è utilizate una misura di cinta per misurà trà l'anguli.

 

sistema di trasportu da GCS

 

Rulli di gravità ligera(rulli ligeri) sò usati in una larga varietà di industrii cum'è e linee di fabricazione, linee di assemblaggio, linee di imballaggio,trasmissioni idlermacchinari, è vari trasportatori a rulli per u trasportu in stazioni logistiche.

Ci sò parechji tippi.Rulli liberi, rulli non motorizzati, rulli motorizzati, rulli pignoni, rulli a molla, rulli filettati femminili, rulli quadrati, rulli rivestiti di gomma, rulli PU, rulli di gomma, rulli conici e rulli conici.Rulli per cinghie striate, rulli per cinghie trapezoidali.rulli o-groove, rulli trasportatori a cinghia, rulli lavorati, rulli a gravità, rulli in PVC, ecc.

Tipi di custruzzione.Sicondu u metudu di guida, ponu esse divisi in trasportatori di rulli alimentati è trasportatori di rulli gratuiti.Sicondu u layout, ponu esse divisi in trasportatori di rulli piani, trasportatori di rulli inclinati è trasportatori di rulli curvati, è altri tipi ponu esse designati secondu e esigenze di i clienti per risponde à diverse esigenze.Per una comprensione più precisa di i vostri bisogni, cuntattateci avà per i vostri cunsiglii esclusivi.

 

Codice QR

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: 24-May-2022