Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Lista di materiali metallichi cumuni è pruprietà

1.45 --- Acier à carbone structurel de haute qualité, acier trempé au carbone moyen et trempé

Caratteristiche principali: In usistemi di trasportatore follea più cumunimenti usatu azzaru di carbonu mediu temperatu è temperatu, hà una bona pruprietà miccanica cumpleta, bassu hardenability, è hè facile à crack quandu quenched da acqua.I pezzi chjuchi duveranu aduttà trattamentu di quenching è tempering, e grandi parti anu aduprà trattamentu normalizatu.

Applicazioni: Adupratu principalmente in a fabricazione di parti in movimento d'alta resistenza, cum'è l'impeller di turbine, è u pistone di compressore.Arbusti, ingranaggi, rack, vermi, etc. I pezzi di saldatura deve esse preheated prima di saldatura è annealed dopu a saldatura.

2, Q235A (A3) - L'azzaru di carbone strutturale più cumunimenti usatu

Funzioni principali: alta plasticità, tenacità è prestazioni di saldatura, prestazioni di stampatura à friddu, è ancu una forza particulare, è una bona prestazione di curvatura à friddu.

Esempi di applicazione: Ampiamente utilizatu in i requisiti generali di e parti è strutture di saldatura.Se a forza ùn hè micca grande tirante, biela, pin, fustu, vite, nut, anellu, bracket, basa, struttura di custruzzione, ponte, etc.

3, 40Cr - unu di l'azzaru più largamente utilizatu, hè un azzaru di lega strutturale

Caratteristiche principali: Dopu à u trattamentu di quenching è tempera, hà una bona proprietà meccanica cumpleta, una resistenza à l'impattu à bassa temperatura, è una sensibilità di tacca bassa, una bona tempra, una forza di fatigue alta pò esse ottenuta quandu l'oliu hè friddu, è e parti di forma cumplessa sò faciuli di cracke quandu. l'acqua hè rinfriscata, a plasticità di curvatura di friddu hè mediu, Dopu à u temperatu o a calata è a tempera, a machinability hè bona, ma a saldabilità ùn hè micca bona, faciule di pruduce cracke prima di a saldatura deve esse preriscaldata à 100 ~ 150 °C, generalmente usata in a calata. è statu temperatu, ma ancu per u trattamentu di carbonitrurazione è di spegnimentu di superficia à alta freccia.

Esempii di appiecazione: Dopu à l'estinzione è a tempera, hè utilizata per fabricà parti di vitezza media è carica media, cum'è ingranaggi, fusti, worms, spline shafts, ditali, etc. Dopu quenching è tempering è quenching superficia d'alta freccia, hè Adupratu per a fabricazione di parti di alta durezza è resistenti à l'usura, cum'è ingranaggi, fusti, fuselli, crankshaft, mandrini, manica, pin, biela, nut, valvola di intake, etc. Dopu chìnching è temperatu à a temperatura media per a fabricazione di pisanti. carica, parti d'impattu di velocità media, cum'è rotore di pompa d'oliu, bloccu slide, gear, spindle, ring, etc., dopu à quenching o tempering, per a fabricazione di pezzi pesanti, bassu impattu, resistenti à l'usura, cum'è verme, spindle, shaft, anellu, etc., carbonitriding dopu à manifattura grande taglia, toughness impattu bassu-temperature di parti altu trasmissioni, comu fustu, gear, etc.

 

 

Pipa d'acciaio

4, HT150 -- ghisa grigia

Esempii d'applicazioni: gearbox, machine bed, box, cilindru idraulicu, corpu di pompa, corpu di valvula, flywheel, testa di cilindru, rota, cuscinetti, etc.

5, 35 - Materiali cumuni per diverse parti standard è fasteners

Caratteristiche principali: Forza propria, bona plasticità, alta plasticità fridda, è bona saldabilità.Pò esse usatu per u scontru lucale è u filatu in i stati friddi.Temperabilità bassa, dopu a normalizazione o l'esempiu di l'applicazione di tempra è tempera: adattatu per a fabricazione di pezzi di sezione chjuca, ponu sopportà grandi parti di carica: cum'è crankshaft, leva, biella, ganciu è loop, ogni tipu di parti standard, fasteners.

6, 65Mn - azzaru di primavera cumunimenti usatu

Esempii d'applicazioni: piccula dimensione di ogni tipu di molla piatta, tonda, molla cuscinetta, primavera primavera primavera, pò ancu fà anellu di primavera, molla di valvola, molla di embrague, molla di frenu, molla di bobina fredda, molla di clip, etc.

7, 0Cr18Ni9 - l'acciaio inossidabile più cumunimenti utilizatu (acciau americanu 304, azzaru giapponese SUS304)

Caratteristiche è appiicazioni: l'acciaio inossidabile più utilizatu, cum'è l'equipaggiu di l'alimentariu, l'equipaggiu chimicu generale è l'equipaggiu industriale di energia originale.

8, Cr12 - l'acciaio di u travagliu friddu cumunimenti usatu (acciau americanu D3, azzaru giapponese SKD1)

Caratteristica è appiecazione: l'acciaio Cr12 hè un tipu d'acciaio per u travagliu à fretu largamente utilizatu.L'azzaru hà una bona hardenability è porta resistenza.Perchè u cuntenutu di carbone di l'azzaru Cr12 hè altu à u 2,3%, a tenacità di l'impattu hè povira, faciule da cracke, è faciule da furmà carburu eutecticu eterogeneu.L'acciaio Cr12 per via di a so bona resistenza à l'usura, hè Più per a fabricazione di picculi esigenze di carica d'impattu di alta resistenza à l'usura, fustellatura, punzone, fustellatura, sconvolgimento a freddo, fustelle estrusioni a freddo di punzone e fustella piatta, manica di perforazione, calibro, fustella per trafilatura, fustella per stampaggio, fustella per filettatura, fustella per trafilatura e metallurgia delle polveri con fustella a freddo.

9, DC53 - comunemente usatu azzaru fretu die impurtati da u Giappone

Caratteristici è Applicazioni: High forza è toughness u travagliu friddu die azzaru, Datong Special Steel Co., Ltd Doppu tremping high-temperature, hà altu durezza, toughness, è bon taglio filu.Adupratu per fustelle di stampa a freddo di precisione, fustelle di trafilatura, fustelle per laminazione di fili, fustelle per stampaggio a freddo, punzone, ecc.

759a6f5ca85a6b370344763abe9ebed

10, DCCr12MoV - acciau cromu resistente à l'usura

In cunfrontu cù l'acciaio Cr12, u cuntenutu di carbone hè più bassu, è cù l'aghjunzione di Mo è V, l'eterogeneità di carburu hè migliurata.MO pò riduce a segregazione di carburu è migliurà a durabilità, è V pò raffinà a dimensione di granu è aumentà a tenacità.Stu azzaru hà altu hardenability, rùbbrica sottu 400mm pò esse cumplettamente estingue.300 ~ 400 °C pò ancu mantene una bona durezza è resistenza à l'usura, cumparatu cù Cr12 hà una alta tenacità, u cambiamentu di u voluminu di quenching hè chjucu, ma hà ancu una alta resistenza à l'usura è una bona proprietà meccanica cumpleta.Die, cume fustelle di trafilatura comune, fustelle di punzonatura, fustelle di stampaggio, fustelle di blanking, fustelle di trimming, fustelle di flanging, fustelle di trafilatura, fustelle per estrusione a freddo, forbici da taglio a freddo, sega circolare, strumenti standard, strumenti di misurazione, ecc.

11, SKD11 - azzaru cromu duttile

Pruduzzione giapponese di tipu Hitachi.Tecnicamente migliurà a struttura di casting in l'acciaio, raffinate u granu, migliurà a tenacità è a resistenza à l'usura di Cr12mov, è allargà a vita di serviziu di u fustu.

12, D2 - azzaru friddu à altu carbonu altu cromu

Fattu in i Stati Uniti.Havi una alta hardenability, indurimentu, resistenza à l'abrasione è resistenza à l'ossidazione à alta temperatura.Bona resistenza à a corrosione dopu a spegnimentu è a lucidatura, a piccula deformazione dopu à u trattamentu termicu, adattatu per a fabricazione di ogni tipu d'alta precisione, longa vita di fustelle di travagliu à friddu, arnesi di taglio, è strumenti di misurazione, cum'è fustelle di disegnu, fustelle d'estrusione à freddo è coltelli di taglio a freddo. .

13. SKD11 (SLD) - High chromium steel senza tenacità di deformazione

A causa di l'aumentu di u cuntenutu MO è V in l'azzaru, a struttura di casting di l'azzaru hè stata migliurata è u granu era raffinatu.A morfologia di u carburu hè migliuratu, cusì a forza è a tenacità (forza di curvatura, deviazione, resistenza à l'impattu, etc.) di stu azzaru hè più altu ch'è SKD1, è D2.A resistenza à l'usura hè ancu aumentata è hà una resistenza di tempera più altu.A pratica hà dimustratu chì sta vita di u muffa d'acciaio chì Cr12mov hà migliuratu.Spessu a fabricazione di stampi esigenti, cum'è fustelle di disegnu, fustelle di mola per impattu, etc.

14, DC53 - High Toughness High chrome steel

Pruduciutu da Daido Corporation, Giappone.A durezza di u trattamentu termale hè più altu ch'è SKD11.Dopu u temperatu à una temperatura alta (520-530), a durezza pò ghjunghje à 62-63 HRC, è DC53 supera SKD11 in forza è resistenza à l'usura.A durezza di DC53 hè tale chì i cracks è i crazing sò rari in l'attrezzi di u travagliu friddu.Basse tensioni residuali.Stress residuali ridotti per via di rilavorazione à alta temperatura.I cracks è i deformazioni sò suppressi per via di u filu di taglio.E proprietà di taglio è di macinazione superanu quelli di SKD11.

 

微信图片_20220703153543

15, SKH-9 - resistenza à l'usura, a durezza di l'acciaio generale d'alta veloce

Fattu da Hitachi, Giappone.Adupratu per fustelle di forgiatura a freddo, affettatrici, trapani, alesatori, punzoni, ecc.

16. ASP-23 - Metallurgia di pulveri azzaru d'alta veloce

Fattu in Svezia.Distribuzione uniforme di carburu, resistente à l'usura, alta tenacità, trasfurmazioni faciule, stabilità dimensionale di trattamentu termicu.Adupratu in punch, fustelle, fustelle di perforazione, fresa è lame di cesoia, è altri tipi di strumenti di taglio di longa vita.

17, P20 - esigenze generale di a dimensione di u moldu di plastica

Fattu in i Stati Uniti.Operazione di incisione elettrica.Condizione di fabbrica preindurita HB270-300.Durezza indurita HRC52.

18, 718 - Alti requisiti per a dimensione di u moldu di plastica

Fattu in Svezia.In particulare u funziunamentu di l'erosione elettrica.Condizione di fabbrica preindurita HB290-330.Durezza indurita HRC52

19, Nak80 - specchiu altu, muffa plastica d'alta precisione

Giappone Datong prudutti di pianta.Condizione di uscita pre-indurita HB370-400.Durezza temprata HRC52

20, S136 - muffa plastica anti-corrusione, è lucidatura specchiu

Fattu in Svezia.Pretempurata HB < 215. Durezza indurita HRC52.

21, H13 - - Muffa di fusione cumuni cumuni

Per l'alluminiu, u zincu, u magnesiu è l'aliati.Fustella per stampa a caldo, fustella per estrusione d'aluminiu,

22. SKD61 - Advanced Die Casting Die

Japan Hitachi pianta tipu, à traversu a tecnulugia redissolution ballast ilettricu, in a vita di serviziu cà H13 hà migliuratu significativamente.

23, 8407 -- Fustella avanzata in fusione

Svezia.Fustella per stampa a caldo, fustella per estrusione d'aluminiu.

24. FDAC - Sulphur hè aghjuntu per rinfurzà a so capacità di chipping

Durezza pre-indurita di fabbrica 338-42 HRC, Pò esse scolpitu direttamente trasfurmazioni, senza quenching, trattamentu di tempera.Adupratu per un picculu muffa di lotti, muffa simplice, ogni tipu di prudutti di resina, parti scorrevule, parti di stampi di consegna brevi, muffa di zipper, è stampi di quadru.

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Postu tempu: Jul-03-2022