Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Offset idler da Global Conveyor Supplies Company Limited

   Cum'è un maturuequipaggiu di trasportu di materiale in granu, i pezzi di trasportu di cinturione anu furmatu una forma standard, è a forma hè stata rivista parechje volte secondu i prublemi chì si sviluppanu in a produzzione è l'usu, è hà evolutu in u tipu DTII (A) oghji cunnisciutu [1].In u disignu di u sistema, u trasportatore di cinturione di tippu DTII (A) hà una struttura raghjone è una fabricazione simplice, è u standard unificatu hà simplificatu assai u prucessu di cuncepimentu è di fabricazione, è a so forma hè largamente ricunnisciuta da l'industria di u trasportatore di cinturione.In l'usu attuale di un trasportatore di cinturione di larga distanza, grande capacità è larga banda, DTII (A) set di rulli trasportatori di cinturione hè apparsu u fenomenu di a cinta d'usura, chì hè causata da a distanza trà u roller mediu è u roller laterale di u roller set. , è a superficia non-travagliu di cinta passa ripetutamente à traversu u gap roller in u prucessu di grande capacità è trasportu longa distanza.In a listessa pusizioni per un bellu pezzu soffrenu di estrusione, scratch, fate a cinta portanu un groove deep, finu à u principiu di u scrap, micca solu riduce u fattore di sicurezza di u sistema di trasportu, ma ancu fà chì l'usu di l'usu di l'usu di l'aumentu di u costu.

 

 

 
Idler offset

1. Telaio a rulli a forma di "U" 2. pilastro centrale 3. rullo centrale 4. rullo laterale 5. piastra di collegamento 6. pilastro laterale

 

   GCS "set di folle offset U"., u roller mediu di u roller nurmale hè offset in a direzzione opposta di a cinta chì corre, è i rulli laterali sò vicinu à u centru verticale di u roller set, cusì chì u roller mediu è i rulli laterali sò parzialmente sovrapposti longu a cinta. direzione corsa, chì cleverly risolve u prublema chì u distaccu trà u roller mediu è i rulli laterali di u roller set graffia a cinta.

 

   U trasversale di u set di rulli in U offset hè cambiatu in un tubu tondo, chì rende u novu roller inclinable frontale più liggeru in a listessa cundizione di forza, è a piastra di carta hè stallata à a scanalatura di u pilastru laterale di u quadru di rulli per impedisce u rullu. da cascà.

L'inseme di rulli offset a forma di trogole adopta u corpu di tela in forma di "U" di tubu d'acciaio, riscalda u tubu d'acciaio senza saldatura, u piega à a forma di designu da a macchina curva, salda u pilastru mediu è u pilastru laterale à a pusizione di disignu di a "U". ", rispettivamente, cornice a forma di cornice, affonda a cornice a forma di "U" in generale, è poi si piega à a pusizione di cuncepimentu di u corpu a forma di "U".U quadru in forma di "U" hè affundatu in tuttu è cunnessu à u quadru mediu di u trasportatore di cinturione attraversu a piastra di cunnessione.Stu tipu di quadru di rulli riduce u centru di gravità generale di u gruppu di rulli è minimizza u mumentu di rivolta di u gruppu di rulli causatu da a resistenza di attritu di a cinta.

Circa 50% di a cinta è u pesu di materiale sò purtati da u roller mediu.U mumentu di rivuluzione generatu da a resistenza à l'attrito di a cinta longu a direzzione di corsa di u trasportatore di cinturione hè compensatu da u mumentu generatu da a cinta è u pesu di materiale purtatu da u rullu mediu, chì minimizza u mumentu generale di u gruppu di rulli è mantene a stabilità di u roller. gruppu di rulli.U mumentu di i rulli in tuttu hè ridutta à u minimu, per mantene a stabilità di u statu di stress di i rulli è evite u fenomenu di "collapse" di i rulli.

cinghia folle di trasportatore
Sistema di trasportu à rulli trasportatore à rulli flessibile

Casi di successu

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Feb-08-2023