Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Contornu di un Inspection System Conveyor |GCS

Basatu nantu à a dimensione, a cumplessità è l'usu di u sistema, e visite d'ispezione à intervalli uguali ponu varià annu per annu à l'età di u sistema di trasportatore.A prima visita seria generalmente in 3 mesi da l'accettazione di l'accordu o un numeru di mesi da l'ultima ispezione CSL.

A fornitore di sistemi di trasportuNormalmente basa i so costi nantu à l'accessu cumpletu è senza impedimentu à tutti i trasportatori inclusi in u cuntrattu di serviziu di mantenimentu è puderia include costi supplementari per i ritardi di accessu è i tempi d'attesa chì sò addebitati separatamente secondu a tarifa T&M (Tempu è Materiali) pre-accordu.

Ogni parte nantu à usistema di trasportuchì si trovanu à esse bisognu di rimpiazzamentu quì è poi seranu tratti da un stock di ricambi detenuti da u cliente secondu a lista di ricambi cunsigliati chì deve esse furnita à a fine di a stallazione è a consegna di u sistema.U cliente serà rispunsevule per l'ordine, l'almacenamiento è u mantenimentu di e quantità di ricambi in u so situ.

Se u rimpiazzamentu hè praticabile à u mumentu di a visita (u sistema di trasportu pò esse firmatu per più longu è i pezzi sò dispunibuli), questu serà normalment realizatu à u mumentu è u tempu supplementu per a riparazione è i pezzi utilizati serà nutatu è carica. per quessa, in più di u costu di a visita d'ispezione.

Se u sistema di trasportatore hè necessariu urgentemente, è u travagliu ulteriore ùn hè micca praticabile à u mumentu di a visita (sia per via di l'accessu chì ùn hè micca pussibule o di parti chì ùn sò micca dispunibili), questu seria normalmente realizatu in una visita separata à un tempu cuncordatu è l'ulteriore. l'ore per a riparazione (più u tempu di viaghju è i costi) seranu registrate è addebitate in cunseguenza in più di u costu di a visita d'ispezione.

U fornitore di u sistema di trasportatore pò dumandà l'equipaggiu d'accessu per ghjunghje à i trasportatori di altu livellu chì ponu esse furniti da u cliente o da u fornitore di trasportatore à un costu supplementu.

A maiò parte di i fornitori di sistemi di trasportu furnisce un rapportu di e so scuperte dopu à ogni visita, mettendu in risaltu à u cliente qualsiasi articuli chì necessitanu riparazioni o bisognu di rimpiazzamentu (assumendu chì ùn sò micca stati assistiti durante a visita).Tutte e visite d'ispezione / riparazione saranu normalmente registrate nantu à i tempi standard di i fornitori di sistemi di trasportatore per l'infurmazioni di i clienti.

U sistema di trasportu "cammina" prima di fà l'ispezione.

Prima di piantà u trasportu di e-commerce, magazzinu o fabbrica è chjude u sistema di sicurezza, l'ingegnere visitante "camminerà" à fiancu à tuttu u sistema di trasportatore per verificà qualsiasi prublemi visuali evidenti o rumore eccessivo chì ponu mette in risaltu i prublemi chì deve aghjunghje. u rapportu per verificà una volta chì u sistema di trasportu hè statu firmatu.

Gravità, Roller Powered èTrasportatori a catena- gestione di pacchetti.

Nantu à qualsiasirullu alimentatuo sistema di trasportatore di catena, per accede à l'accionamentu, u tensore di catena / catena è e cinture in V, i guardii di sicurezza sò eliminati per verificà / re-tensione / lubricate cum'è necessariu.

Sicondu u disignu di u sistema di trasportu, diverse parti rimpiazzabili chì sò pensate à usà, devenu esse verificate cum'è a cundizione di i cinture di trasmissione di rulli, Lineshaft è i so cuscinetti più a cundizione di i rulli è e catene.

Ogni dispositivu pneumaticu nantu à u sistema di trasportatore, cum'è assemblee di arrestu di lame, cumpresi cilindri pneumatici, trasferimenti, interruttori di classificazione è freni di linea, sò verificati per l'usura è perdite d'aria cum'è e valvole solenoidi è i tubi.

I trasportatori di catene necessitanu diversi cuntrolli per l'usura / dannu pussibule à e catene, strisce di usura, pignoni è tensionatori di catena.

I motori di trasmissione / scatuli di trasmissione, ch'elli sò 3 fasi o 24 volti di tipu di rulli motorizzati, sò verificati per assicurà chì sò sicuri in u quadru di trasportatore senza cavi sciolti, senza surriscaldamentu o perdite d'oliu di trasmissione.

L'equipaggiu ausiliari cum'è rulli di gravità, roti di skate, platti morti, guiderails, fine stop, guide di posizionamentu di i pacchetti sò ancu verificati per prublemi.

Trasportatori di cinturione- gestione di pacchetti.

In ogni sistema di trasportatore di cinturione, per accede à u rullu di trasmissione è u tensore di cinturione, i guardii di sicurezza sò sguassati per verificà, è re-tensione cum'è necessariu.

Sicondu u disignu è u tipu di sistema di trasportu di cinturione, diverse parti in movimentu anu da esse verificate cum'è a cundizione di a cinta stessa, i rulli terminali finali è u slider / roller bed chì u cinturione corre.

In un sistema di trasportatore di cinturione, i cinturini sò verificati visualmente è fisicamente per a tensione curretta per evità slipping chì pruvucassi un usu eccessivu, per "fora di pista" per assicurà chì ùn si stende micca da un latu chì puderia dannà u bordu di u cinturione. cinturione, è l'articulazione di a cinturione ùn si stacca.

Verificate ancu in un sistema di trasportatore di cinturione hè a cundizione di i cuscinetti à rulli per i tamburi di trasmissione / tensione / tracciamentu è l'unità di trasmissione per perdite d'oliu è / o rumore eccessivu.

I motori di trasmissione / scatole di trasmissione, ch'elli sò 3 fasi o 24 volti di u roller motorizatu, sò verificati per assicurà chì sò sicuri in u quadru di trasportatore senza cavi sciolti è senza surriscaldamentu.

Nantu à un trasportatore di cinturione, i rulli terminali terminali nantu à l'estremità di l'azzione sò normalmente ritardati cù una sezione di cinturione in tutta a larghezza avvolta attornu à a so circunferenza per afferrarà a cinturione di trasportu è questu hè ancu verificatu chì ùn si stacca micca è hà bisognu d'attenzione.

L'equipaggiu ausiliari cum'è rulli di supportu di cinturione, piastre di cinturione, guardrails, stops, è guide di posizionamentu di u pacchettu sò ancu verificati per prublemi.

Trasportatori à rulli è catene / trasferimenti à 90 gradi - pallets / bulk bins / manipolazione IBC

In ogni sistema di trasportatore di rulli alimentati o di catene, per accede à l'accionamentu è à u tensore di a catena / catena, i guardiani di sicurezza sò eliminati per verificà / re-tensione / lubricate cum'è necessariu.

Inoltre, nantu à un sistema di rulli alimentati, i coperchi chì prutegge è copre e catene chì guidanu i rulli sprocketted sò verificati per assicurà chì ùn ci hè micca prublemi di sicurezza à u persunale.

Sicondu u disignu di u sistema di trasportatore, diverse parti rimpiazzabili chì sò pensate à usà, devenu esse verificate, cum'è a cundizione di i cuscinetti à rulli, guide di catene di trasportatore / strisce di usura, tensionatori di catena, pignoni è i so cuscinetti, usura di a catena più u generale. a cundizione di i rulli è di e catene di trasportu verificate per i rulli danneggiati o catene slack.

L'assemblee di arrestu / guida di posizionamentu è i trasferimenti di elevazione / abbassamentu di cambiamentu di direzzione in i trasportatori à rulli è i trasportatori à catena sò verificati per l'usura è perdite d'aria cum'è tutti i cilindri pneumatici, valvole solenoidi è tubazioni.

L'unità di motori / ingranaggi di 3 fasi / 415 volti sò sempre aduprate nantu à trasportatori pesanti per manighjà articuli grossi, voluminosi è pesanti finu à è più di una tonna, cum'è pallets, ecc. Questi sò inspeccionati per perdite d'oliu o rumore eccessivu è verificati per assicurà chì sò sicuri in u quadru di trasportatore senza cavi sciolti è senza surriscaldamentu.

L'equipaggiu ausiliari nantu à un sistema di trasportu pesante cum'è barriere di furchetta, recinzioni di sicurezza di u persunale, guiderails, stops finale è guide di posizionamentu sò ancu verificati per prublemi.

Ascensori a spirale è ascensori verticali.

L'elevatori spirali utilizanu una catena di slats di plastica cum'è un mediu di trasportu chì hà una catena d'acciaio integrale chì corre in una guida plastica sottu chì unisce tutti i slats inseme è questu hè bisognu di lubricazione è di verificazione di a tensione curretta è aghjustà se ne necessariu.

Inoltre, certi elevatori spirali anu sensori di stira di a catena dotati di standard per sincronizà dui punti nantu à a catena cù i sensori per impediscenu chì l'elevatore spirale scorri s'ellu ùn hè micca allineatu, cusì hè bisognu di verificà per assicurà chì ogni allungamentu di a catena hè rettificata prima di un arrestu.

I slats spirali sò inspeccionati visualmente per danni / usura, cum'è e roti di guida di a catena, guide d'usura, rulli di trasferimentu è bande di trasmissione è rimpiazzati, quantu necessariu.

In un ascensore verticale, l'assemblea di u carrettu di l'elevatore è u trasportatore di cinturione integrale o di rulli sò verificati per l'allineamentu è i danni mentre a sicurità è l'integrità di qualsiasi guardia di u persunale, è l'interlocks di sicurezza sò ancu inspeccionati.

Siccomu l'elevatori spirali è verticali sò pensati per elevà l'articuli finu à parechji livelli di mezzanine o sopra à traversu un pianu di fabbrica, l'unità di mutore / trasmissione di 3 fasi / 415 volt sò sempre utilizzate per via di a quantità di putenza necessaria per superà l'attrito.

Questu hè duvuta à a gestione di una grande quantità di prudutti in modu continuu cum'è nantu à un ascensore spirale o unicu pesi più pesanti nantu à un ascensore Verticale.

Queste unità di mutore / trasmissione in ogni ascensore sò inspeccionate per perdite d'oliu o rumore eccessivo è verificate per assicurà chì sò sicuri nantu à u quadru di l'elevatore senza cavi sciolti è senza surriscaldamentu.

Articuli elettrici.

Ogni sistema di trasportatore hà dispositi elettrici cum'è mutori, sensori di fotocellule, scanner di codici a barre, solenoidi, lettori RFID, sistemi di visione, ecc. per assicurà chì ùn sò micca dannighjati o misaligned.

L'articuli elettrici ponu esse coperti in una ispezione è un ingegnere qualificatu adattatu s'impegna à rimpiazzà o riparà è annotarà qualsiasi articuli evidenti in u rapportu.

I cavi chì cablanu tutti i dispositi elettrici cum'è i mutori, fotocellule, solenoidi, sensori di rulli, ecc., giranu intornu à tuttu u sistema di trasportatore, cusì deve esse inspeccionatu per danni è i cavi sò assicurati à u quadru di trasportatore / canali di cavi.

U pannellu (s) di cuntrollu elettricu di u sistema di trasportu principale deve esse verificatu per danni è l'HMI (Interfaccia Umana Macchina) di u touch-screen, sia muntatu nantu à a porta di u pannellu o nantu à un pedestal remota, deve esse interrogatu per infurmazioni nantu à riduzioni operative / prestazione. volumi è per verificà s'ellu ci sò prublemi diagnostichi di difetti.

Software.

Hè raru per qualsiasi prublemi di software una volta chì u sistema di trasportatore hè cumplettamente cumissionatu è operativu, ma l'interfacce di u software cù i sistemi WMS / WCS / SCADA deve esse verificatu se qualchì problema hè signalatu o qualsiasi cambiamenti di filusufìa operativa sò necessarii.

A furmazione di software in situ pò esse furnita normalmente da u fornitore di u sistema di trasportatore se necessariu, in generale à un costu supplementu.

Chjama d'emergenza per guasti.

A maiò parte di i fornitori di sistemi di trasportu furnisce un serviziu per a chjama d'urgenza, cù u scopu di assistisce à una tale chjama u più prestu pussibule sottumessu à a dispunibilità è u locu di un ingegnere adattatu chì preferibilmente cunnosce u sistema di trasportu in quellu situ.

I carichi di chjama d'urgenza sò normalmente basati nantu à u tempu passatu in u situ più u tempu di viaghju à / da u situ inseme cù u costu di i pezzi di rimpiazione se necessariu è seranu sottumessi à e tassi è e cundizioni pre-accordu cum'è cuncordatu cù u fornitore.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2021