Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Casu di Prughjettu da GCS

https://www.gcsconveyor.com/news_catalog/product-information/

I trasportatori sò divisi intrasportatori a rulliètrasportatori a cinghia. Trasportatori a rulli follisò generalmente usati per u trasportu di prudutti industriali ligeri cum'è mail, trasportu, pacchi è logistica.I trasportatori di cinturini sò usati in una larga varietà di industrii: a fabricazione aerospaziale, l'ingegneria di l'automobile, a minera, a generazione di energia termica, i porti, a metallurgia, a fabricazione di cimentu, è altre industrie per u trasportu di materiali in granu è prudutti finiti.L'esempii di i prughjetti chì avemu travagliatu sò a nostra pretensione più forte di fama.

 

Questu hè un prughjettu di minera d'aluminiu africanu cù più di vinti chilometri di trasportu longu.Un disignu di trasportatore di cinturione hè adupratu.I cumpunenti di rulli è tamburi di u trasportatore cuntenenu a maiò parte di u prugettu.

U prughjettu hè situatu in Cina.U trasportatore di cinghia tubulare hè adattatu per u trasportu di materiali in diverse cundizioni di terreni cumplessi.Ùn ci hè micca stazione di trasferimentu in u mezzu, cusì hè ermeticu è ecologicu.In novu, spedizione longa distanza.U disignu di l'idler richiede un gradu di sigillatura più altu.

Light Duty - I rulli di gravità (rulli di gravità) sò usati in diverse industrii cum'è linee di fabricazione, linee di assemblaggio, linee di imballaggio, macchinari trasportatori, è diversi trasportatori di rulli per u trasportu di stazioni logistiche.

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: 17-May-2022