Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Riparare o rimpiazzà i rulli trasportatori?

Cù u sviluppu di l'industria, i trasportatori di rulli sò usati in ogni locu.Trasportatori a rullisò largamente usati per via di a so struttura simplice è di facilità d'utilizazione.Allora utrasportatore a rulliL'operatore deve esse attentu à u mantenimentu è u serviziu di u trasportatore à rulli in u so travagliu di ogni ghjornu.Cum'è a basa di tuttu u sistema di trasportu, i rulli sò unu di i cumpunenti più impurtanti per mantene un sistema efficiente.Se ci hè un prublema cù qualsiasi di i rulli, l'effettu di u flussu serà trasmessu à tutte e parte di u sistema è pò influenzà a so efficienza.

 

 Dannu Idler

 

Per quessa, duvemu cunsiderà a riparazione o rimpiazzà i rulli trasportatori quandu si verificanu i seguenti prublemi

 

1. Un rullu chì ùn gira micca liberamente, un fallimentu di u trasportatore, o un prublema di catena.Quandu avete principiatu à vede fallimenti di cumpunenti, cum'è rulli stuck, hè megliu rimpiazzà questi cumpunenti o rimpiazzà cù rulli completamente novi.

 

2. Sistemi di trasportu in l'industrii, cum'è a manipulazione di materiale in massa, ponu soffrenu gravi danni à u roller è u quadru per via di caking o materiale eccessivu in u materiale.Questu porta à l'usura di u quadru, chì affetta l'usu normale di u trasportatore è crea prublemi di sicurezza.

 

3. I trasportatori di rulli ùn viaghjanu micca bè nantu à i trasportatori di rulli è i merchenzie ponu causà danni strutturali in u roller in collisions è rotulazione, dannendu i cuscinetti à rulli.

 

4. U rotulu di trasportu lassa residuu nantu à a superficia di u rollu quandu u trasportu di materiale in massa.

 

Prima di cunsiderà à riparà o rimpiazzà un roller, avemu bisognu di cunsiderà a fattibilità, u costu è a sicurità di a suluzione.Allora descriveraghju quandu hè u tempu di riparà un roller è quandu hè u tempu di rimpiazzà cù un novu.

 

 

Ripara i rulli.

 

1. Quandu i rulli sò solu ligeramente purtati, a riparazione ùn pruvucarà micca danni permanenti à a macchina è impediscenu a funzione di u trasportatore.A riparazione hè una opzione à questu tempu.

 

2. Sè u vostru roller hè un ordine spiciali, fattu di un materiale o custruzzione chì ùn hè micca cumunimenti usatu in u mercatu.À longu andà, hè ricumandemu chì avete u roller reparatu se i pezzi di u rollu sò dispunibili è u costu di riparazione hè più bassu di u costu di rimpiazzamentu.

 

3. Sè decide di riparà u vostru roller conveyor, tutti l'impiegati deve esse capaci di utilizà a macchina in modu sicuru dopu a riparazione.Ogni misura di rimediu chì pò esse un risicu per a sicurezza per l'operatore ùn deve esse realizatu.

 

 

Sustituisce un rullu.

 

1. Quandu ogni riparà chì fate impair u funziunamentu di u sistema di trasportu o causanu più danni chì ùn ponu esse rimedii, sceglite di rimpiazzà u roller.

 

2. A maiò parte di i rulli di trasportu standard anu i cuscinetti pressati in i tubi di u roller.In tali casi, hè di solitu più ecunomica di rimpiazzà u rullu trasportatore cà di riparà.Un rullu trasportatore standard di a stessa dimensione pò esse facilmente rimpiazzatu cù solu uni pochi di misure.

 

3. A superficia di u roller di trasportu hà causatu danni estensivi è, s'ellu ùn hè micca rimpiazzatu in u tempu, i bordi sharp si formanu durante u funziunamentu, facendu chì u trasportatore scorri di manera irregulare è possibbilmente dannà u pruduttu in transitu è ​​dannu tuttu u trasportatore.À questu puntu, rimpiazzà u rullu assai dannatu.

 

4. U trasportatore dannighjatu hè un mudellu più vechju, chì hè statu eliminatu da l'industria, è hè difficiule di truvà i stessi parti.Pudete sceglie di rimpiazzà u roller cù un novu di a stessa dimensione è materiale.

 

 

Forniture di trasportatore globale, cum'è prufessiunale è rispunsevuletrasportatore a rulli follifabricatore, pò furnisce un supportu tecnicu pertinente.Sè avete bisognu di rimpiazzà u vostru rullu, per piacè furniteci cù e dimensioni di u trasportatore chì usate è pudemu furnisce i suluzioni pertinenti.

 

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Aug-05-2022