Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Trasportatore a rulli è cinturione, cumu sceglie?

L'immagine da u fabricatore di trasportatori GCS risponde per voi:

Cù u sviluppu di l'industria è l'intelligenza, i tipi ditrasportatori di gommausati per u trasportu di materie prime è i prudutti finiti sò constantemente raffinati.E funzioni basiche di i trasportatori sò simili è tutte ponu esse aduprate per l'operazione di classificazione, assemblea, ispezione, scelta è imballaggio in strutture di fabricazione è distribuzione.Tuttavia, ognunu hà qualchi vantaghji di rendiment specifichi chì deve esse capitu per fà a scelta bona per i vostri bisogni particulari.Sicondu e parti cumpunenti è u tipu d'articulu chì hè trasportatu, ci sò trasportatori di cinturini è trasportatori di rulli.

 

GCS Cinveyor Roller System

Image da: https://www.gcsconveyor.com/uploads/GCS-Cinveyor-Roller-System.png

Differenzi di l'applicazione:

Applicazioni di trasportatori a cinghia:

Sicondu a superficia liscia è plana di utrasportatore a cinta, u trasportu di cinturione pò trasportà una gamma assai più larga di articuli.

 

Trasportatore a cinta GCS

Image da: https://www.gcsconveyor.com/uploads/GCS-belt-conveyor.jpg

Picculi prudutti irregolari: articuli chì ponu esse aduprati per u trasportu di articuli chjuchi o chjuchi.

Prudutti in sacchetti:articuli chì ùn anu micca una superficia abbastanza liscia è plana o chì ùn anu micca una superficia cumpletamente piatta per sustene, per esempiu, i prudutti in sacchetti.

Gap è prudutti di seguimentu: Quandu hè impurtante per seguità accuratamente a pusizione di u pruduttu o per mantene un intervallu stabilitu, un trasportatore di cinturione hè una scelta bona.Tutti i prudutti, indipendentemente da e cundizioni di u fondu o di u pesu, viaghjanu à una velocità constante quandu sò supportati da a cintura.Per questu mutivu, i trasportatori di cinturini sò quasi sempre usati in sistemi di induzione per alimentà i trasportatori di sorte.

Rampe e discese:Per assicurà un flussu fluidu di u produttu in una rampa è in una pendenza, equipatu di un cinturione chì mantene u pruduttu in u locu, un trasportatore di cinturione hè u megliu strumentu per questu.Questu reduce l'attrito di l'accionamentu è cusì minimizza i requisiti di cavallu.

Corsi di scansione à alta velocità:U trasportatore di cinturione sustene l'articulu è mantene u pruduttu stabile mentre passa per e corsi di scansione.Questu assicura chì avete u megliu risultati di scanning pussibule.

 

Applicazioni di trasportatori a rulli:

Trasportatori a rullisò versatili, adattabili è facili da stallà per u trasportu.Tuttavia, cum'è i trasportatori di rulli sò custituiti direttamente da rulli, ci sò spazii in a superficia di trasportu chì ponu creà fughe quandu sò usati per trasportu articuli chjuchi è sciolti, cusì i trasportatori di rulli anu certi requisiti per l'articuli da esse trasportati.Questi articuli deve ancu esse abbastanza grande per spannà parechji rulli, altrimente, u pruduttu ùn serà micca capaci di spustà cum'è necessariu.

 

Rullo trasportatore PU

Image da: https://www.gcsconveyor.com/uploads/PU-Conveyor-Roller.png

Articuli piani di superficie: scatuli, vassoi, sacchetti di tote, etc. anu una superficia piatta per facilità u muvimentu lisu nantu à u tamburinu, per esempiu, a pruduzzione alimentaria, l'imballaggio di l'alimentariu, i servizii postali, etc.

U pacchettu si ferma à i punti di cuntrollu di trafficu:pins o lame d'acciaio ponu esse elevati manualmente o pneumaticamente trà i rulli per fermà fisicamente u pruduttu.I pacchetti ponu esse fermati per u cuntrollu di u trafficu, a rimozione, i cuntrolli di qualità, etc.

Stacking d'articuli:Dopu avè stabilitu certi prugrammi, i trasportatori di rulli d'accumulazione ponu esse fatti per permette à i prudutti di stack senza cuntattu.Questu aiuta à prevene i danni à i prudutti, in particulare articuli fragili cum'è buttigli di vetru.Comu cumunimenti usatu in aeroporti, magazzini, fabbriche è linee di assemblea.

 

Diversi tipi di trasportatori sò adattati per diverse esigenze d'usu.Sì avete dumande nantu à a scelta di un trasportatore, per piacè cuntattate u GCSproduttore di trasportatori a rulli motorizzatiè i nostri disegnatori di ingegneria seranu felici di aiutà vi.In più, verificatewww.gcsconveyor.com E-mailgcs@gcsconveyoer.com

 

 

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: 24-Mar-2022