Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Trasportatore a rulli per pallet

Trasportu è manipulazione affidabile di pallet pesanti

Cuncepitu per a manipulazione è u muvimentu di carichi pesanti, pallettrasportatori di gommaottimisate l'operazione di manipulazione in a fabricazione, i magazzini è i centri di distribuzione.GCS integra a tecnulugia di u megliu in classi per risponde à i requisiti unichi di i vostri prucessi per mantene l'operazioni in esecuzione liscia è efficiente.

I trasportatori di pallet aiutanu à aumentà a produzzione è a flessibilità in u trasportu è a manipulazione di carichi pesanti, è aiutanu ancu à riduce i costi di operazione generale.Questa tecnulugia d'alta prestazione introduce un prucessu più ergonomicu chì elimina u travagliu pesante per l'operatore.GCSproduttori di trasportatori a rulli motorizzatil'ingegneri travaglianu cun voi per assicurà chì a megliu suluzione hè integrata, sia cum'è un pezzu di trasportatore stand-alone, sia cum'è parte di un sistema di manipulazione di materiale automatizatu cumplettamente integratu.

 

Trasportatore a rulli per pallet 2

 

Tecnulugia di trasportu di pallet

GCSi produttori di rulli trasportatoripò offre una varietà di tecnulugii di trasportu di pallet, cunfigurazioni è persunalizazione per adattà à i vostri bisogni è prucessi specifichi.Alcune di l'opzioni di trasportatore di pallet sò listate quì sottu.

Trasportatori per l'impilatura di pallet

I trasportatori di pallet stacking sò dispunibili in parechji disinni diffirenti.Tuttavia, tutti i disinni permettenu una crescita di pressione zero di u pruduttu.I tecnulugii di stacking di pallet includenu l'impilamentu zonale cuntrullatu da u mutore AC è DC cuntrullatu da a rete foto-eye.

Trasportatori di pallet a gravità

Una soluzione di trasportatore di pallet senza alimentazione, u trasportatore di pallet a rulli di gravità move manualmente i pallets lungo una pista chì hà una serie di rulli posti continuamente in u quadru di trasportatore.I rulli aiutanu à mantene a pallet in muvimentu riducendu l'attrito trà i rulli è u pallet stessu.

Trasferimentu di pallet è turntable

I trasferimenti di catene pop-up è di rulli sò usati per trasfirià carichi pesanti à anguli retti alzenduli è trasfiriendu delicatamente.U trasferimentu resta inattivu quandu u pruduttu deve passà per un puntu di cunnessione.Un turntable alimentatu cù rulli guidati da a catena assicura chì a carica pò esse ridiretta quandu e linee di flussu di materiale si intersecanu o cambianu a direzzione.

Trasportatori di palette di trasportu

Aiutendu à trasfurmà i prudutti da un puntu à l'altru, una varietà di funzioni ponu esse impiegate per un trasportu sicuru, lisu è efficiente.Tipi di trasportatori di trasportu di pallet includenu

Chain Drive Live Rollers (CDLR)

Questi trasportatori robusti sò ideali per u trasportu di pallets carichi o carichi pesanti, ancu in e cundizioni più dure.

Trasportatori à rulli in tensione di a catena

U Chain Drive Live Roller Conveyor (CDLR) hè idealmente adattatu per manighjà prudutti pesanti cù un fondu liscio o su pallets.u CDLR hè aduprata per a manuvra di platti d'acciaio o forme strutturali è per l'operazioni di magazzinu cù pallets o slides.Questa hè una unità di trasportatore assai versatile per a gestione di pacchi, stacking, è sistemi di manipulazione di pneumatici di vittura.u CDLR hà da trattà grandi castings, forgings, parti cù fondu pianu o liscia, è sistemi di trasferimentu di pallet.U trasportatore di rulli in tensione guidata da a catena pò ancu esse equipatu di rulli motorizzati.I nostri ingegneri anu parechji anni di sperienza chì travaglia cù cumpagnie uniche cum'è a vostra per aiutà à truvà suluzioni affidabili è aumentà l'efficienza di a vostra attività.

I sistemi di rulli in tensione guidati da a catena integranu curve, turntables, sezioni di accumulazione di zona è sezioni lineari.

Trasportatori di pallet a catena trascinata

Cunnisciuti ancu com'è trasportatori multifili, i trasportatori di catene di trascinamentu sò custituiti da catene di rulli paralleli per trasmette carichi, preferibilmente cù requisiti minimi di partenza è di arrestu.Per i pallets o skids chì ùn viaghjanu micca bè nantu à i trasportatori di rulli o ùn sò micca abbastanza forti per sustene a carica, i catene di trascinamentu sò u metudu preferitu di trasportu.

Trasportatori di palette a rulli vivi azionati da cinghia

Per l'applicazioni di capacità più chjuca (menu di 1,000 lbs per piede lineale), un trasportatore di pallet a rulli in tensione guidata da cinturione pò esse una soluzione ecunomica, tipicamente per impilà cuntenituri riciclabili è pallets vacanti.A spaziatura di u rollu pò esse cunfigurata è pò accoglie l'ochji di foto per una crescita di pressione zero.

Trasportatori di pallet alimentati à 24 V DC

A tecnulugia 24 V DC hè tipicamente aduprata solu per trasmette scatuli chjuchi è altre esigenze di luce, ma pò ancu trasmette pallets è altri carichi grossi è pesanti.Hè una suluzione simplice è sicura chì hè estremamente costu-efficace quandu implementata in l'applicazione ghjusta.

Trasportatori a lamelle pesanti

Aduprati per u muvimentu di oggetti pesanti o di forma strana, i trasportatori di slat sò custituiti da una o più catene di anelli cù barre d'acciaio attaccate.Quessi sò tipicamente aduprati per trasmette alta temperatura, parti olii, articuli chì devenu esse trasportati attraversu prucessi di siccazione calda, è diverse altre operazioni di assemblea.

 

GCS Trasportatore a rulli per pallet

 

Funzioni è Beneficii

 

Migliora u flussu di magazzinu è riduce u trafficu

Minimizza a manipulazione manuale di carichi

Manipulazione delicata - riduzzione di danni / precisione è posizionamentu di u produttu

Migliura u rendiment di u sistema, a sicurità, l'ergonomia

Libera l'equipaggiu di carrelli elevatori per altre attività

 

Punti da nutà

 

Cunsiderate i seguenti dettagli.

Tipu, dimensione è pesu di l'articuli per esse trasportati

Tipu di pallet o skid

Locu di destinazione, bisognu di curve o scambii

Prucessu - numeru di principii è stops necessariu, accumulazione di produttu

Cundizioni ambientali - alta temperatura, cumpunenti oliu

Superficie di trasportu dispunibule in a stallazione

 

Funzioni è opzioni di trasportatori per a manipulazione di pallet

 

Fornitu cù moduli di putenza è di gravità

Acciaio dolce, struttura verniciata in polvere

U quadru pò esse fattu in a vostra propria scelta di culore

Disponibile in custruzzione in acciaio inox

Si ponu installà rails laterali è stop

Pannellu di cuntrollu è interruttore start/stop dispunibuli

 

Trasportatore a rulli per pallet

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: 28-mar-2022