Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Fabricazione è fornitura di trasportatori à rulli da (GCS) Forniture di trasportatori globali

Roller di gravità(rotulu light-duty): Stu pruduttu hè adupratu in ogni tipu di industrii: linee di fabricazione, linee di assemblaggio, linee di imballaggio,macchine di trasportatore folle, è magazzini logistichi.

I trasportatori di rulli sò una opzione versatile chì permette à l'uggetti di diverse dimensioni per esse spustatu rapidamente è efficace.Ùn simu micca una sucietà basata in u catalogu, cusì simu capaci di adattà a larghezza, a lunghezza è a funziunalità di u vostru sistema di trasportatore à rulli per adattà à i vostri scopi di layout è di produzzione.

Rulli trasportatori

(GCS) I trasportatori offrenu una larga gamma di rulli per adattà à a vostra applicazione particulare.Sia chì avete bisognu di rulli sprocket, scanalati, di gravità o conici, pudemu custruisce un sistema persunalizatu per i vostri bisogni.Pudemu ancu creà rulli di specialità per a pruduzzioni à alta velocità, carichi pesanti, temperature estreme, ambienti corrosivi è altre applicazioni specializate.

Trasportatori a rulli a gravità

Per l'applicazioni chì necessitanu un mezzu senza alimentazione di trasportu di l'articuli, i Rollers Controlled Gravity facenu una scelta eccellente per e linee di trasportu permanenti è temporanee.Spessu usatu in e linee di pruduzzione, magazzini, strutture di assemblea è strutture di spedizione / classificazione, stu tipu di rulli hè abbastanza versatile per accoglie una larga gamma di applicazioni.

Rulli curvi di gravità

Agghiuncennu un Roller Curved Gravity, l'imprese sò capaci di prufittà di u so spaziu è di a disposizione in una manera chì i rulli dritti ùn ponu micca.E curve permettenu un flussu di produttu lisu, chì vi permette di utilizà i cantoni di a stanza.I guardii di ferrovia ponu ancu esse aghjuntu per una prutezzione supplementaria di u produttu, è i rulli cunici ponu esse installati per assicurà l'orientazione curretta di u produttu.

Sistema di trasportu à rulli trasportatore à rulli flessibile
Rulli curvi di gravità

Conveyors di linea

Per l'applicazioni induve l'accumulazione è a classificazione di i prudutti sò impurtanti, i trasportatori Lineshaft sò a scelta più populari.Stu tipu di trasportatore richiede pocu mantenimentu, è ancu accoglie l'applicazioni di lavatu cù l'usu di cumpunenti inossidabili, PVC o galvanizzati.

Rullo trasportatore:

Modi di trasmissione multiple: gravità, cinturione piatta, cinturione O, catena, cinturione sincrona, cintura multi-cuna, è altri cumpunenti Linkage.Pò esse usatu in diversi tipi di sistemi di trasportu, è hè adattatu per a regulazione di a velocità, carichi ligeri, medii è pesanti.Diversi materiali di rulli: azzaru di carbonu zincatu, acciau di carbone cromato, acciaio inox, PVC, aluminiu è rivestimentu di gomma o lagging.E specificazioni di u roller ponu esse persunalizate secondu e esigenze

U cuscinettu di u rullu Gravity

Di solitu, sicondu i bisogni di l'applicazioni, Divisu in azzaru di carbonu, nylon, azzaru inossidabile, albero per l'arbulu tondo, è albero esagonale.

Tuttu ciò chì pudemu fà

A nostra vasta gamma di sperienza chì copre a Manipulazione di Materiali, Prucessu è Piping, è u disignu di l'equipaggiu di l'impianto ci permette di furnisce soluzioni innovative complete per i nostri clienti.Scopri di più nantu à l'impattu è l'esperienza chì avemu in u vostru settore.

OEM

Una parte significativa di a nostra attività furnisce à l'OEM un supportu di cuncepimentu è assemblea, in particulare cù a manipulazione di materiali.

GCS hè spessu cuntrattu da i OEM per a nostra cumpetenza in trasportatori, equipaghji di assistenza di pacchettu, ascensori, sistemi servo, pneumatica è cuntrollu è gestione di prughjetti.

IMBALLAGGI E STAMPA

A nostra vasta gamma di disinni di l'equipaggiu di manipulazione di materiali hè stata aduprata in l'industria di imballaggio è stampa per parechji anni.

ALIMENTARI E BEVANDE

Cù anni di sperienza in queste industrii, avemu una larga cunniscenza di i normi di sicurezza alimentaria, igiene è pulizia.

L'equipaggiu di prucessu, i trasportatori, i classificatori, i sistemi di pulizia, CIP, piattaforme d'accessu, tubazioni di fabbrica è cuncepimentu di cisterna sò uni pochi di i numerosi servizii chì offremu in questa zona.Cumminatu cù a nostra cumpetenza in a manipulazione di materiali, processi è tubazioni, è cuncepimentu di l'equipaggiu di pianta, simu capaci di furnisce risultati robusti di u prugettu.

Da trasportatori, machini persunalizati, è gestione di prughjetti, GCS hà l'esperienza di l'industria per fà u vostru prucessu in funziunamentu.

 


Tempu di Postu: Dec-21-2021