Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

E CARATTERISTICHE DI PROTEZIONE AMBIENTALE DI PIPE BELT CONVEYOR

Marca di u fabricatore di rulli GCS

 

Trasportatore a cinghia di tubi è scenarii d'applicazione

U trasportatore di pipa include un sprocket di guida, un sprocket d'angolo, una catena rotativa, un pezzu di catena chì trasporta materiale, un tubu di trasportu circulante, è entrata è uscita.A catena di slewing hè sleeved in u sprocket di guida è u sprocket di l'angulu, u pezzu di catena chì trasporta materiale hè inseritu verticalmente nantu à a catena slewing, è u tubu di trasportu circulante hè sleeved fora di a catena slewing.Tutti, eccettu l'entrata è l'outlet, custituiscenu un circuitu chjusu di trasportu di polvere.

Trasportu longhi di cinturione pipeline

Utrasportatore di tubihà una larga gamma di applicazioni.Si pòtrasportu materiali verticalmente, orizontale, è oblicu in tutte e direzzione.È l'altezza di elevazione hè alta, a lunghezza di trasportu hè longa, u cunsumu d'energia hè bassu, è u spaziu hè chjucu.

Applicazioni:

Fini chimichi: pigmenti, tinture, rivestimenti, carbon black, diossidu di titaniu, oxidu di ferru, polvere di ceramica, calcium pesante, calcium ligeru, bentonite, sieve molecolari, caolin, polvere di gel di silice, carbone attivatu, etc.

Minerale di pesticidi: urea, cloruru d'ammoniu, bicarbonate d'ammoniu, polveru di soda, pesticidi solidi, polveri di tungstenu, adjuvanti di pesticidi, polveri concentrati di cobre, polveri di carbone, polveri di roccia fosfatata, polveri d'alumina, etc.

Materiali di custruzzione: cimentu, argilla, sabbia gialla, sabbia di quartz, argilla in polvere, silice, polvere di calcare, polvere di dolomita, polvere di serratura, fibra di vetru, silice, talcu, etc. Industria alimentaria: farina, amido, cereali, latte in polvere, manciari. additivi, etc.

1

Utrasportatore di tubihà parechje caratteristiche superiore, di quale a prutezzione ambientale hè a più impurtante.Sottu à i requisiti di prutezzione di l'ambiente naziunale sempre più stretti, a maiò parte di u trasportu di materia prima richiede l'usu di l'equipaggiu di trasportu chjusu, è u trasportatore di tubi diventa gradualmente una opzione preferita.

E caratteristiche di prutezzione di l'ambiente di u trasportatore di pipa di a Cina si riferiscenu principarmenti à u cuntrollu di a polvera chì ùn si sbocca, chì assicura chì a parte centrale di u tubu pò sigillà u materiale durante u trasportu.

E sezioni di espansione di a testa è di a coda seguenu u metudu tradiziunale di trasportatore di cinturione ordinariu, chì hè cuntrullatu da l'imbutu di a testa è u chute, è a parte ricevente di a coda hè chjusa da a groove di guida chjusa, è u cullettore di polvera hè cunnessu à a parte di groove di guida cun strettu. esigenze.

Trasportatore a cinghia di tubi da GCSconveyor

2

Fighjemu un ochju à i disinni stranieri prima, cumu per ottene una prutezzione di l'ambiente cumpletamente ermetica?Questa cunfigurazione hè raramente vistu in Cina

 

3

Avaremu dumande, u trasportatore di pipa hà digià impannillatu u materiale in una pipa, perchè deve esse cumpletamente chjusu?U trasportatore di pipa ùn hè micca ecologicu?

Prima di tuttu, deve esse clarificatu chì sta prutezzione di l'ambiente hè relative, micca assoluta.

Da a struttura stessa, a cinta hè lappata per furmà un tubu, è deve esse spazii à l'articulazione di a volta.In cunsiderà l'influenza di a rigidità laterale di a cinta, a cinta trà i dui gruppi di idlers hexagonali si espansione sempre, chì ùn pò micca esse cumpletamente chjusu in teoria.

Per i materiali secchi cù granularità chjuca, cum'è clinker di cimentu, cendri volanti, etc., quandu u cinturione passa trà u cinturione.gruppi di rulli, u materiale vibrerà à un certu puntu, è u materiale polverosu si sboccarà.In questu casu, hè necessariu di cunsiderà l'usu di una struttura cumpletamente chjusa.Per i materiali chì ùn sò micca fàciuli di polvera, ùn hè micca necessariu di cunsiderà tutta a linea di chjusu.

A stampa sottu hè a foto di scena di u trasportu di clinker di cimentu.L'agregatu à a testa è a cuda di a macchina di cinturione di pipa hè assai seriu, è ci sò ancu parechji aggregati in a parti media di a pipa.Ma pò esse cunclusu chì sta situazione ùn hè micca causata da a torsione di a cinta, ma a deposizione naturali è l'aderenza di a polvera nantu à a superficia di l'acciaio di culore chjusu è a struttura d'acciaio.

Trasportatore a cinghia di tubi

4

In cunfrontu cù u corridore di trasportatore di cinturione tradiziunale chì hè cumplettamente chjusu, i vantaghji di tutta a linea di trasportatore di cinturione di pipa sò: prima, isola e persone è i materiali, è u persunale di mantenimentu ùn pò micca direttamente cuntattu cù a polvera, per ottene una vera prutezzione ambientale;siconda, l'area chjusa hè chjuca, Tutti i materiali sò ancu menu è u costu hè bassu.

A qualità di l'aria in u corridore induve a polvera di ferru hè trasportata in l'acciaieri hè estremamente povera.Se u polu di calce hè trasportatu, a ghjente ùn pò micca entra in tuttu.Almenu unu deve portà una maschera.Aghju pruvatu à entre in u situ senza misure protettive.A ghjente suffocà.

5

Per i materiali di polvera, u principiu di basa di a vera prutezzione di l'ambiente hè di assicurà chì i materiali ùn sguassate micca, è à u stessu tempu per assicurà chì l'ambiente di travagliu di i travagliadori hè pulitu.

Suggerimenti di cuncepimentu strutturale:

1. A struttura di u truss hè aduttatu per e rùbbriche di espansione di a testa è a cuda, chì hè cunvenutu per a stallazione di pannelli di culore chjusi, è l'estetica generale sò ancu boni;

2. U tamburinu di coda hè muntatu nantu à u truss di coda, è u scudo di tamburinu adopta una struttura di piastra d'acciaio chjusa;

3. U pianu di chjusu laterale hè fattu in una struttura chì hè faciule di disassemble, è hè faciule da sguassà è stallà durante u mantenimentu;

4. Cunsiderendu a cunvenzione di mantenimentu è inspezione, u piattu di chjusu laterale pò aghjunghje una finestra d'osservazione, o aduprà u piattu di chjusu di materiale trasparente;

5. Se u truss hè cumplettamente chjusu senza apertura di finestri, alcuni equipaghji di deteczione automatica ponu esse aghjuntu per facilità a pusizione è u mantenimentu.

i produttori di rulli trasportatori a cinghia

rullu trasportatore di dimensione persunalizata

i produttori di rulli trasportatori

Trasportatore a rulli GCS

 

 

 

 

Casi di successu


Tempu di post: 17-Jan-2022