Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Chì sò i vantaghji di manighjà i set di rulli di ghirlanda

Semu un fabricatore specializatu di ghirlandarulli,ghirlande folli, manipolazione di set di rulli ghirlande e rulli di carica ghirlanda.Anelli di fiori sò adattati per i trasportatori d'alta carica purtendu più grandecarichi.Sò custituiti da trè rulli: u so muvimentu laterale in a direzzione di u trasportu permette di adattà à carichi irregulari è di aumentà a capacità di carica di u trasportatore.U sistema di hub di rulli trasportatori offre una soluzione efficace per u trasportu di materiali più grossi in applicazioni d'alta velocità / altu tunnellu.

 

 

I splines sò soprattuttu usati in minieri cù rulli di diametru più grande è cinture più larghe è velocità di cinturione più altu, è ancu trasportatori sotterranei.
GCS hè specializatu in a fabricazione è a fornitura di hub di rulli trasportatori di alta qualità è hà furnitu sistemi di hub per alcuni di i più grandi prughjetti di manipulazione di materiale in u mondu.I nostri anelli furniscenu suluzioni durevoli è d'alta prestazione per applicazioni di alta tonnellata / alta velocità.
Unu di i vantaghji principali di i centri di trasportu hè chì a so cunfigurazione permette à u cinturione di adattà à a forma di u materiale, riducendu cusì a quantità di impattu nantu à u roller è cusì allargendu a vita di u roller.Questa diventa una funzione impurtante principalmente in l'applicazioni minera cuntinuu induve i trasportatori mobili sò usati è l'allineamentu di a pista difiere da i trasportatori fissi cù fundazioni d'acciaio rigide.In u risultatu, i centri sò più "flexibili" in quantu à a guida di a cintura.
I rulli spline GCS sò cunnessi da ligami flessibili è sò fissati à u quadru di trasportatore per mezu di elementi di sospensjoni speciale.
I rulli ponu ancu esse facilmente cambiati alzendu u set di frenu da i ganci di muntatura o attivendu u dispusitivu di liberazione rapida.Questu hè un vantaghju indispensabile, soprattuttu in i zoni d'impattu induve ùn hè micca necessariu di alzà a cintura per cambià a pulley o per dismantellà a superstruttura.

Avemu specializatu in u sviluppu, a produzzione è a vendita di prudutti per l'esportazione internaziunale.Avemu migliuratu u prucessu di cuntrollu di qualità per i nostri rulli di ghirlanda per assicurà chì ogni pruduttu esportatu hè qualificatu.Se vulete più infurmazione nantu à i nostri prudutti di ghirlanda di rulli, cliccate nantu à i dettagli di u produttu per i rulli di ghirlanda, i rulli di ghirlanda, a gestione di set di rulli di ghirlanda, i rulli di carica di ghirlande.
I trasportatori rapprisentanu a più alta qualità Garland Rollers chì aiutanu i nostri clienti à aiutà à fà e so piante / mine / facilità più efficaci, sicuri è pruduttivi.

 

Set di rulli di ghirlanda

Set di rulli di ghirlanda 14
Set di rulli di ghirlanda
IDLER suspendu

Beneficii.
grande valore per i soldi;rapidu è faciule da stallà
- Mantenimentu faciule
- Aumentu di a vita di u rollu è di i cumpunenti
- Alte prestazioni, cinture più larghe è velocità di cinture più elevate
- Impattu minimizatu nantu à a cintura per via di una megliu assorbimentu di stress
- Megliu posizionamentu di a carica
- Aiuta un megliu allineamentu di a cintura
- Meno spesa di capitale perchè ùn sò micca richiesti supporti supplementari, travi o set di folli

sigilli triple labirintu.
Rivestimentu in polvere persunalizatu.
Cuscinetti a sfera sigillati per a vita.
Assemblea di rulli intercambiabili.
Cuscinetti a sfera sigillati senza manutenzione.
Vita in più di 20.000 - 25.000 ore.
dispunibilità di rulli splined standard JIS, CEMA, SABS è AS.
dispunibilità di larghezza di cintura da 450 mm - 2800 mm.
resistenza di rotolamentu estremamente bassa è i costi operativi più bassi.
Specificazioni: Rolls spline

Produttori di trasportatori a rulli motorizzati GCSsi riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.

Rulli di trasportatore GCS
Rulli di trasportatore GCS
rulli trasportatori da GCS

Tempu di Postu: Dec-26-2022