Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cos'è un trasportatore a rulli a cintura?

Utrasportatore a cintahè guidatu da un mutore elettricu è corre nantu à un lettu di sliders o rulli.A cintura hè in cuntattu direttu cù u pruduttu.Offre un altu gradu di cuntrollu è furnisce un supportu megliu per u pruduttu, soprattuttu durante l'inclinazione / decadenza.I cartoni più ligeri, i sacchetti è i prudutti fragili sò spessu trasportati nantu à cinture.Per tunnelli di scansione à alta velocità, spazii, è operazioni di traccia, inclinazione / decadenza.

I trasportatori di cinturini tutti anu un cinturione largu chì pò scorri nantu à una superficia plana o aduprà rulli per spustà l'articuli nantu à u cinturione da un locu à l'altru.U cinturione mantene l'articulu in una pusizioni stabile durante u trasportu è hè menu prubabile di crash o colpisce articuli fragili cà i rulli trasportatori.Una cinturarullo folle di trasportatoreU sistema pò esse usatu per spustà articuli chjuchi chì cascanu trà rulli o roti di skate, passendu puntelli à velocità è intervalli consistenti.

 

Quandu aduprà un trasportatore di cinturione ......

 

Trasportu di materiale speciale:per suluzioni più cumplessu, vulete usà un trasportatore cinturione.Ideale per a distribuzione di pesu inusual, variazioni di forma è superficia, materiali in sacchetti, è prudutti di dimensioni più chjuche.Questi articuli irregulari necessitanu u sustegnu tutale di un trasportatore cinturione.

 

Trasportu in inclinazione / diminuzione:Se trasportate i prudutti in una pendenza o in decadenza, u trasportatore di cinturione furnisce l'attrito necessariu per cambià l'elevazione.Averete un cuntrollu più grande di i prudutti fragili, chì sò tenuti à mantene a prutezzione necessaria per separà è trasferisce in modu sicuru u pruduttu.

 

Trasportu fluidu à alta velocità:U prucessu di codificazione di codice à barre à alta velocità richiede un trasportatore di cinturione per mantene u pruduttu stabile mentre passa per u scanner.

 

Trasportu precisu è uniforme:I trasportatori di cinturini furniscenu l'accuratezza necessaria per a distanza è u prucessu di seguimentu attraversu velocità coerenti.Tutti i prudutti, indipendentemente da u pesu o a forma, seranu mantinuti à una veloce constante.

 

Applicazioni tipiche:

 

Trasportu ecunomicu in i moduli di scelta

Pusher cù cintura superiore liscia

Assemblage è equipamentu

Linia di partenza di l'assemblea

Trasportatori gap chì separanu i prudutti davanti à scanners o scale inline

Trasportatori inclinati è discendente

Trasportatori d'alta velocità

 

Cuntatta ci:

 

Sceglie u trasportatore ghjustu pò risparmià tempu è soldi.Avemu l'esperienza è a cunniscenza per selezziunà u trasportatore adattatu per a vostra applicazione.Cuntattateci per una cunsultazione gratuita per u vostru prossimu prughjettu.Squadra GCSsarà felice di furniscevi a suluzione ghjusta.

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022