Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cos'è un rullo di guida trasportatore?


Cosa hè un rullu di guida di trasportatore è chì face?

Un rullu di guida trasportatorehè un accessori utilizatu nantu à un trasportatore, di solitu muntatu nantu à u latu di u trasportatore, per guidà a direzzione di viaghju di u trasportatore è mantene a so stabilità.A funzione principale hè di sustene u cinturione trasportatore per muvimenti liscia è mantene a tensione ghjustu.

I rulli di guida riducenu l'oscillazione è a deflessione di a cintura, aumentendu cusì assai l'efficienza è a sicurezza di u travagliu di u trasportatore.I rulli laterali riducenu ancu l'attrito è l'usura nantu à u cinturione trasportatore, allargendu a so vita di serviziu.

 

Chì industrii l'utilizanu?

I rulli di guida sò largamente usati in parechje industrii, in particulare in logistica, minera, custruzzione è metallurgia.In questi industrii, i trasportatori sò pezzi essenziali di l'equipaggiu di trasportu utilizati per trasfurmà i materiali da un locu à l'altru.Cum'è unu di i cumpunenti di u trasportatore, i rulli di guida ghjucanu un rolu vitale in u funziunamentu propiu è a sicurità di u trasportatore.

 

Per piacè listate e specificazioni di i rulli laterali

Quandu s'utilice i rulli laterali, hè necessariu di selezziunà u tipu è u numeru di rulli laterali in cunfurmità cù paràmetri cum'è u tipu, a larghezza è a carica di u cinturione trasportatore per assicurà un funziunamentu stabile è a sicurità di u cinturione trasportatore.E specificazioni di i rulli di guida varianu secondu e esigenze di l'applicazione.In generale, u materiale di i rulli di guida deve avè una bona resistenza à l'usura è a corrosione per un usu longu.Inoltre, a forma è a dimensione di i rulli di guida deve esse adattati per a larghezza è u grossu di u cinturione trasportatore per assicurà un funziunamentu lisu è stabile di u cinturione.

 

 Set di rulli di guida di trasportatore GCS

 

A struttura di rulli laterali hè generalmente divisa in dui tipi:Rulli laterali a forma di TèRulli laterali a forma di U.Frà elli, i rulli laterali in forma di T sò adattati per i cinturi trasportatori ligeri è mediu;I rulli laterali a forma di U sò ideali per nastri trasportatori pesanti è super pesanti.

SPECIFICATIONS

Diamitru

Dia 30mm-89mm

Lunghezza

145 mm-2800 mm

Tubu

Q235 (GB), Q345 (GB), saldatu cù standard DIN2394

albero

A3 è 45 # acciaio (GB)

Cuscinettu

Cuscinetti à sfere à scanalatura profonda à una è doppia fila 2RS&ZZ cù u spaziu C3

Cuscinetti Cuscinetti / Sede

U travagliu di pressa à freddo adatta a precisione ISO M7

Oliu lubrificante

Grassi di lithium Grade 2 o 3 di longa durata

Saldatura

Finale di saldatura à l'arcu mistu cù gas schermu

Pittura

Pittura ordinaria, pittura galvanizzata calda, pittura a spruzzo statica elettrica, pittura cotta

 

I pruduttori di GCSoffre una larga gamma di dimensioni in diametri di tubi 60/76/79/89.Per piacè cuntattateci per più specificazioni persunalizati.

 

 GCS Guide Roller 2

 

In riassuntu, u rullu di guida di u trasportatore hè un accessoriu di trasportu assai impurtante chì serve per guidà a direzzione di u trasportatore è mantene a so stabilità.Sò largamente usati in parechje industrii è ghjucanu un rolu impurtante in a migliurà l'efficienza è a sicurità di u travagliu di u trasportatore.Per quessa, quandu si compra rulli di guida, u pruduttu di rulli di guida più adattatu deve esse sceltu secondu i requisiti specifichi di l'applicazione è e specificazioni di u cinturione trasportatore per assicurà u funziunamentu normale è a sicurità di u trasportatore.

Circa i rulli, pudemu fàrulli trasportatori di gravità, rulli trasportatori in acciaio, rulli di guida,rulli trasportatori leggeri di media potenza,rulli a manica affusolata o-belt, rulli conici a gravità, rulli di pignone polimeru, eccetera.Per più dettagli, per piacè cuntattateci.

 

 Rulli GCS per trasportatore

 

Funzioni principali

1) Disegnu solidu, adattatu per u sollevamentu pesante.
2) U cuscinettu di cuscinetti è u tubu d'acciaio sò assemblati è saldati cù un autumàticu concentricu.
3) U tagliu di u tubu d'acciaio è u cuscinettu hè realizatu cù l'usu di un dispositivu / macchina / equipamentu automaticu digitale.
4) L'estremità di u cuscinettu hè custruita per assicurà chì l'arburetu di rulli è u cuscinettu ponu esse fermamente cunnessi.
5) A fabricazione di u roller hè affettata da un dispositivu auto è 100% pruvatu per a so concentricità.
6) I rulli è i cumpunenti / materiali di supportu sò fabbricati à i standard DIN / AFNOR / FEM / ASTM / CEMA.
7) A carcassa hè fabbricata cù una lega altamente composta, anticorrosiva.
8) U roller hè lubricatu è senza mantenimentu.
9) L'aspettativa di vita di Woring hè finu à 30 000 ore o più, secondu l'usu.
10) Sigillata à u vacuum chì hà resistutu à l'esperimenti anti-acqua, sali, tabacco da tabacco, arenaria è antipolvere

 

 

Casi di successu

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Post: 15-May-2023