Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cos'è una puleggia di tamburo?

Pulleys di tamburi sò stati in usu di seculi è cuntinueghjanu à esse utilizati in parechje applicazioni in u nostru mondu mudernu.In l'industria pesante, e so applicazioni sò in una scala assai più grande.L'ingegneri cuncepiscenu sistemi di puleggia cun una grande considerazione per l'ambiente.Per esempiu, una industria cù polvera frequente è detriti pò esse bisognu di una pulley auto-pulizia o cuscinetti speciali è sigilli per prutege da l'elementi.L'ambienti cù e cundizioni umidi è secchi necessitanu di pulley liners specifichi, è l'applicazioni cù prudutti estremamente corrosivi necessitanu materiali più forti per sustene l'operazione.

 

In l'applicazioni di trasportatore di cinturione, u rolu di a puleggia hè triple.

1) sustene u cinturione durante i cambiamenti di direzzione da u disignu di u trasportatore.

2) trasmette forze di trasmissione à a cintura, è

3) guidà o furmazione di a cintura.

 

A puleggia di trasmissione trasmette a forza motrice à u cinturione è pò esse situata à a testa o à l'estremità di scaricamentu di u trasportatore, in a catena di ritornu, o à l'estremità di carica su misura di u trasportatore.

 

A puleggia di cuscinu hè situata vicinu à a puleggia di trasmissione per furnisce più archi di cuntattu trà u cinturione è a puleggia per una trazione massima quandu conduce u cinturione.

 

A puleggia di testa hè situata à l'estremità di scaricamentu di u trasportatore è in i trasportatori simplici hè di solitu a pulley drive.

 

A puleggia di coda hè situata à l'estremità di caricatrasportatore folleè in conveyors simplici hè di solitu a pulleya di bobina.

 

GCS 3D Illustratin per Roller Heavy Duty

 

Specificazione

 

Le pulegge di tamburi pesanti fabbricate da fornitori di GCS Conveyor soddisfano o superano i standard di Conveyor Equipment Manufacturers Association (CEMA).Questi cumpunenti di trasmissione di putenza presentanu un disignu versatile di pulley.I nostri pulleys di tamburi furniscenu una vita di serviziu più longa è ininterrotta.

 

SPECIFICAZIONI

Nome di u produttu tamburo di puleggia di trasportatore di cinturione
Tipu Tamburu di trasmissione, tamburu di redirezzione, tamburu di guida elettrica
Lunghezza 200 mm-1800 mm
Materiali Acciaio inossidabile, Acciaio carboniu, Gomma
Trattamentu di a superficia Liscio, lagging scanalato di diamante, lagging a spina di pesce, lagging ceramica
Saldatura Saldatura à arcu sottumessu
Cuscinettu SKF, NTN è altre marche in casa è à l'esteru
Struttura Tubu, albero, cuscinetti auto-allineanti, sede di cuscinetti / casa, mozzo, boccola di serratura, discu finale

Tipi di rulli di tamburi cumunimenti usati 

 

Puleggia di testa

Puleggia di coda

Pulley cù Lagging Groove

Pulley Snub

Bend Pulley

Bend Pulley cù Plain Lagging

 

Vantaghji

 

 I rulli di tamburi ponu creà un effettu di guida nantu à u cinturione trasportatore è cambià a direzzione di u muvimentu di u cinturione attraversu a so forma è e caratteristiche.

Pulleys sò machini simplici chì ponu cambià a direzzione di e forze, facenu più faciule per noi di spustà l'uggetti.

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Apr-29-2022