Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Chì ghjè un sistema di trasportu à rulli cù una catena di trasmissione?

Trasportatori a rullisò adattati per trasmette articuli cù un fondu pianu è sò principalmente cumposti da rulli di trasmissione, frames, supporti, sezioni di trasmissione è altre parti.Hà e caratteristiche di una grande capacità di trasportu, una veloce veloce, una corsa ligera, è pò realizà a linea cumuna multi-specie.Trasportatori follisò faciuli di cunnette è di filtrà è ponu esse aduprati per furmà sistemi logistichi cumplessi cù parechje linee di rulli è altre equipaghji di trasportu o macchine speciali.

 

Trasportatore à rulli

 

Gamma di applicazione:

Un trasportatore Roller hè adattatu per trasmette ogni tipu di scatuli, sacchetti, pallets, è altri pezzi di merchenzie, materiali sciolti, articuli chjuchi, o articuli irregulari chì devenu esse posti nantu à u pallet o in a scatula di turnover.Si pò trasmette materiali cù un granni pisu in un unicu pezzu, o sustiniri una grande carica impattu.Hè facilitu di cunnette è filtrà trà e linee di rulli, è parechje linee di rulli è altri trasportatori o macchine speciali ponu esse aduprate per furmà un sistema cumplessu di trasportu logisticu per cumpiendu i bisogni di vari prucessi.U roller d'accumulazione pò esse usatu per ottene l'accumulazione di trasportu di materiale.U trasportatore di rulli hà una struttura simplice, alta affidabilità, è hè faciule d'utilizà è di mantene.

 

catena di rulli pignoni

 

Selezzione di catena di trasmissione / catena di trasmissione:

Da un puntu di vista meccanicu, a scelta di a catena di trasmissione / catena di trasmissione dipende principalmente da l'ambiente in quale a catena operarà.

 I catene di rulli sò catene altamente standardizzate è altamente specializate.L'scelta di materiali, liberazioni è trattamentu termale utilizatu in catene di rulli duveranu esse capace di resistà grandi stress è strains.U svantaghju di questu, però, hè chì sò adattati per ambienti interni puliti è ùn tollerà micca alcuna frizione nantu à e guide d'acciaio.

 L'scelta di u materiale di a catena di trasmissione è u trattamentu termicu li rende più resistenti à l'ambienti esterni, sporchi, a lubrificazione inadegwata è u cuntattu scorrevule cù e guide d'acciaio.Perchè operanu in catene di trasmissione in ambienti chì sò generalmente valutati per resiste à pressioni di cuscinetti più bassi cà e catene di rulli, e catene di trasmissione per una carica di travagliu data sò generalmente più grande di e catene di rulli valutate per a stessa carica.Hè per quessa chì e catene di trasmissione sò generalmente più grande, ancu s'è ponu ancu esse usate catene di rulli grandi.

Se l'applicazione permette l'scelta di catene di rulli, allora hè più efficaci da un puntu di vista di dimensione è pesu per utilizà catene di rulli.Se l'ambienti ùn permettenu micca, ci sò catene di suluzione chì ponu aiutà in certi casi, ma per u travagliu più bruttu o sliding on guideways d'acciaio, un materiale di basa più perdona, clearance, è trattamentu termale in a catena di trasmissione hè di solitu necessariu.

 

rullo di pignone

 

GCSi produttori di rulli trasportatorioffre dui tipi di rulli (rulli ingranati a fila singola / doppia):

L'ingranaggio hè adattatu à a dimensione di u diametru di u tubu di rulli è à a velocità di trasportu.A specificazione di dimensione, a linea di trasmissione è a larghezza interna di u trasportatore di rulli guidati ponu ancu esse specificate da u cliente.U raghju internu standard di rotazione di u cinturione rotativu hè di solitu 300 mm, 600 mm, 900 mm, 1200 mm, etc. è pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente.

 

Caratteristiche di l'equipaggiu di trasportatori à rulli guidati à catena:

1 、 Materiale di u quadru: plastica spruzzata in acciaio carboniu, acciaio inox, prufilu d'aluminiu.

2 、 Modu di putenza: unità di mutore di riduzzione, unità di rulli elettrici, è altre forme.

3 、 Modu di trasmissione: sprocket unicu, doppia sprocket

4 、 Modu di cuntrollu di velocità: cunversione di frequenza, cambiamentu di velocità in stepless, etc.

A più longa di a linea unica hè generalmente micca più di 10 m, cunziddi a forza di tensione di a catena.

 

Per i trasportatori di rulli persunalizati, cunfirmà i seguenti parametri tecnichi:

1、Lunghezza, larghezza è altezza di l'ughjettu trasportatu;

2、Pesu di ogni unità di trasportu;

3、A cundizione di u fondu di l'ughjettu trasportatu;

4, s'ellu ci sò esigenze di l'ambiente di travagliu speciale (per esempiu, umidità, alta temperatura, influenza chimica, etc.);

5 、 U trasportatore ùn hè micca alimentatu o mutore.

 

Per assicurà u trasportu fluidu di e merchenzie, almenu trè rulli deve esse in cuntattu cù u trasportu in ogni mumentu.I sacchetti morbidi devenu esse trasportati nantu à pallets se ne necessariu.

 

Mantenimentu di ogni ghjornu:

 Dopu un periudu di usu, u mantenimentu è a revisione sò necessarii per u trasportatore di rulli alimentatu;

 

(1) Manutenzione primaria di u Power Roller Conveyor

U mantenimentu di ogni ghjornu hè principalmente fattu da a vista di a faccia è hè realizatu ogni ghjornu.

1 、 Verificate chì u putere, l'arnesi è i cuntrolli impilati nantu à a linea di trasportatore di rulli sò normali prima di andà à travaglià ogni ghjornu;

2、 Eliminate tutti i residui di rifiuti da l'area di travagliu di u trasportatore di rulli dopu avè spegnetu a macchina prima di a fine di ogni ghjornu.

(2) Mantenimentu secundariu

U mantenimentu secundariu deve esse realizatu regularmente da u fissatore di pruduzzione, di solitu à intervalli di - 2 mesi sicondu i travaglii di produzzione.

1、Verificate u rullu per ammaccature piegate.

2、Verificate a catena per catene saltate.S'ellu sguassate è aghjustate;

3 、 Verificate chì a rotazione di u tamburinu hè flexible è chì ùn ci hè micca chjappi evidenti.

 

rullu trasportatore

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: 16-mar-2022