Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Chì ghjè u rullu trasportatore

U rullu hè una parte impurtante di u trasportatore di cinturione, chì hà parechji tipi è grande quantità.A funzione hè di sustene u cinturione, riduce a resistenza di corsa di u cinturione, è fà chì a perpendicularità di u cinturione ùn trapassa micca un certu limitu per assicurà chì u cinturione scorri bè.

 https://www.gcsconveyor.com/about-us/

Tipu di rulli

 

I idlers sò classificati in allineamenti folli, buffer idlers, trough idlers è parallel idlers secondu i so usi.A funzione di u rullu di allineamentu hè di curregà a deviazione di u trasportatore di cinturione.Di solitu, u rullu di allineamentu di u groove rotativu hè stallatu nantu à a sezione di carica pesante di u trasportatore, è u rullu di allineamentu parallelu hè stallatu nantu à a sezione di carica vacante.

 

Groove rullu superiore 

L'angolo di groove standard di u roller groove hè di 35 gradi, cusì u più utilizatu in ogni trasportatore hè u roller di groove di 35 gradi è u roller in avanti di 35 gradi.

 

Roller d'impattu

U roller d'impattu hà 35 gradi è 45 gradi.Quandu selezziunate un cinturione trasportatore di tela, solu un rullu d'impattu di 35 gradi pò esse usatu.Quandu u roller d'impattu di groove di 45 gradi hè utilizatu, u roller d'impattu di scanalatura di 45 gradi pò esse usatu in a sezione di l'abbeveratoio di guida chì ùn hè micca affettatu da u materiale.

 

U rullu di transizione  

I trasportatori cù un grande voluminu, longa distanza, alta tensione, è un cinturione trasportatore impurtante deve generalmente stabilisce sezioni di transizione.

 

Ritorna rulli  

U roller di ritornu hè ancu chjamatu rullu inferjuri parallelu, hè u più utilizatu di u roller inferjuri.

 

Roller auto-alignante

I rulli auto-allineanti includenu i rulli auto-allineanti ordinali, i rulli auto-allineanti à frizione è i rulli auto-allineanti conici.U rullu d'allineamentu hè adupratu per correggerà automaticamente a deviazione eccessiva di u trasportatore in u prucessu di corsa per assicurà u funziunamentu normale di u trasportatore.

 

idler 2022

 

Chì ghjè a funzione di u roller?

 

A funzione di u roller hè di sustene u trasportatore è u pesu di materiale.A rota di supportu deve esse flexible è affidabile.A riduzzione di l'attrito di i cinturi trasportatori mischiati cù u supportu ghjoca un rolu chjave in a vita di i cinturi trasportatori chì cuntene più di 25% di u costu tutale di u trasportatore.Ancu s'è u pallet mischju in u trasportatore di cinturione hè una piccula parte, a struttura ùn hè micca cumplicata, ma ùn hè micca faciule di fabricà pallets d'alta qualità.

 

Bon roller paràmetri impurtanti

 

Ci hè parechje criterii per ghjudicà a qualità di u mischju di supportu: runout radial of support;Flessibilità di u sistema di supportu;Momentu di canalizazione assiale.Roller trasportatore di Cinahè a vostra megliu scelta.

 

Spaziu di rulli

 

U spaziu trà i rulli deve esse dispostu da u principiu di minimizzà a deviazione causata da i cinture di gomma trà i rulli.A deflessione di a cintura trà i rulli generalmente ùn supera u 2,5% di u spaziu di i rulli.In u locu di carica, u spaziu di u rollu superiore deve esse più chjuca, u spaziu generale hè 300 ~ 600mm, è u rullu buffer deve esse sceltu, u spaziu di u rollu più bassu pò esse 2500 ~ 3000mm, o piglià duie volte di u spaziu di u rollu superiore.

Un gruppu di rulli di transizione deve esse stabilitu à a testa è a cuda di u ramu caricatu per riduce l'estresse nantu à a riva di u cinturione in a sezione di transizione di a testa è di a cuda, per riduce u dannu di u bordu di a cintura.Ci hè dui anguli di groove di u roller di transizione, è a distanza trà a linea centrale di u roller finale è u roller di transizione hè generalmente micca più di 800 ~ 1000 mm.

 

Mantenimentu di rulli

 

Perchè u roller di trasportatore di cinturione cuntene u più grande numaru di pezzi di trasportatore di cinturione, per u rullu di trasportatore di cinturione, u mantenimentu hè particularmente impurtante.Roller trasportatore cinturione in u prucessu di usu per assicurà chì mantene in un ambiente seccu, per i danni di u roller per esse rimpiazzati in tempu.Pulite u materiale attaccatu à l'idler in u tempu.Mantene a superficia di u rollu pulita.

 

Cumpagnia GSC,i produttori di rulli trasportatoriè specialista, hà un sistema di trasportu industriale per voi!Semu un rivenditore maestru di sistemi di manipulazione di materiale è magazzinate parechji tippi diffirenti per risponde à i vostri bisogni cummerciale.Cù centinaie di opzioni per sceglie, pudete sbloccare un novu livellu di produtividade cù l'aiutu di i prudutti di a cumpagnia GSC.

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Feb-25-2022