Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Chì ghjè u trasportatore à rulli di gravità?

Quandu aduprà un trasportatore à rulli di gravità?

 

Gravitàtrasportatori a rullisò dispunibuli in diverse cunfigurazioni ma funzionanu nantu à u listessu principiu cum'è l'altri trasportatori.Invece di utilizà a putenza di u mutore per spustà a carica, un trasportatore di gravità generalmente move a carica longu una rampa o da una persona chì spinge a carica nantu à un trasportatore pianu.I trasportatori di rulli di gravità trasportanu prudutti o prucessi di travagliu da una zona di travagliu à l'altru è sò rentabili è ergonomichi per i materiali in muvimentu.

 

Produttori di rulli trasportatori GCSpò furnisce cù rulli galvanizzati, inossidabili, PVC è polietilene d'altu polimeru.A maiò parte di sti sistemi di trasportu sò dispunibuli cù diametri di rulli da 1,5 "à 1,9".Per l'applicazioni di carichi estremi, sò dispunibuli diametri di 2,5" è 3,5".Avemu dinò trasportatori di rulli di gravità lineari, trasportatori di rulli di gravità curvati, è trasportatori di rulli portatili telescopici.Diversi scenarii d'usu è diversi materiali per esse trasportati ponu esse allughjati.I trasportatori di rulli di gravità sò un strumentu preziosu per cuncepimentu di soluzioni di manipulazione di materiale per a vostra applicazione.

Semu u principale fabricatore di trasportatori di rulli.Pudemu analizà e vostre esigenze di trasportatore di rulli di gravità è cunfigurà u sistema per voi.Altri nomi includenu trasportatori di rulli di gravità, tavule di trasportatori di rulli, o cornici di trasportatori di rulli.Avemu ancu intesu a ghjente dumandà un "conveyor à rulli" ancu s'ellu ùn ci hè micca cinturione.Tutte queste descrizzioni riferite à un sistema simplice, cum'è mostra in u diagramma sottu.L'infurmazioni più dettagliate nantu à i tipi di trasportatori di rulli ponu esse truvati quì sottu.

 

Trasportatore a rulli a gravità.Questu hè u tipu più cumuni.Ùn hà micca mutore.

Trasportatore di gravità.Parechje persone utilizanu stu termini per i trasportatori di rulli.Ma ùn anu micca cinture.

Trasportatore a rulli di putenza.Questi sistemi anu rulli guidati da un mutore.Ci sò dui stili principali,Non-convogliatori a rulli di guida èConduce trasportatori a rulli.Segui i ligami à e pagine dedicate à sti dui tipi di trasportatori.

I trasportatori di rulli guidati da cinturione sò una altra opzione, induve u rullu hè guidatu da un cinturione.Sti tipi di trasportatori sò più cumunimenti truvati in curve.

Trasportatori a rulli a bobina.Un'altra variante di u trasportatore di rulli cinturione.

Trasportatori a rulli pesanti.Questi sò generalmente trasportatori di rulli cù un diametru di rulli di 2,5 ", 3,5" o più grande.Ùn sò micca assai cumuni cum'è i trasportatori normalmente usati per carichi pesanti anu mutori.

 

I rulli di gravità sò usati in e linee di produzzione

 

Ccumponenti di u trasportatore di rulli di gravità

 

U trasportatore di rulli di gravità ùn hà micca un equipamentu di guida, un equipamentu di trasmissione, o un equipamentu di cuntrollu elettricu, è hè custituitu da solu duie parti maiò: u quadru è u rullu.A superficia furmata da parechji rulli o rulli posti trà e strutture pò esse fatta horizontale, affittendu u putere umanu per spinghje a merchenzie per u trasportu;si pò dinù esse fattu downward cun un picculu angulu inclinazione cusì chì e merchenzie s'appoghjanu nantu à a so gravità in a direzzione di u trasportu per dividisce a forza è trasportu.

 

I rulli (di solitu fatti d'azzaru) sò supportati da cuscinetti (di solitu sigillati à l'oliu) è sò muntati nantu à un fustu (hexagonale o circular).L'arbulu hè cuntenutu in un quadru furmatu o strutturalmente perforatu da molle interne o perni di rete.I trasportatori a rulli sò adattati per carichi più pesanti induve l'installazione permanente pò esse dumandata.A dimensione di i rulli è l'arbureti dipende da l'applicazione prevista.I gambe su misura o standard sò dispunibuli in cunfigurazioni bullonate o saldate à diverse altezze.

 

I rulli usati in i trasportatori di rulli di gravità sò i mezi di trasportu di i prudutti in a maiò parte di i sistemi di trasportu di gravità.Sò dispunibuli in parechje dimensioni, cù una larga scelta di cuscinetti, attrezzi è fusti.

 

Caratteristiche di u trasportatore à rulli di gravità

 

1. Facile è simplice di stallà: i cumpunenti basi seranu stallati prima di abbandunà a fabbrica, in fondu ùn hè micca bisognu di assemblea, pò esse riunitu è ​​utilizatu.

2. Soddisfrà i bisogni di trasportu: dritta, girante, inclinata è altre linee di consegna, ponu esse furmate secondu i bisogni di diverse forme di ramu, fusione, è altre linee di consegna è a linea di consegna hè faciule per chjude.

3. Imballaggio simplice è ecologicu: di solitu in scatuli di legnu o cartoni (picculi pacchi).

4. Scenari di appiecazione flessibile: pò esse usatu per u trasportu express, scaricamentu di vittura, trasfurmazioni alimentari, è altre industrii.

5. Low rumore è alta efficienza: ùn hè micca faciule per pruduce u rumore quandu si usa, migliurà l'efficienza è risparmià e risorse materiali è risorse umane.

6. Costu di mantenimentu sicuru è bassu: u roller cù una struttura impermeabile è a prova di polvere sigillata RS hè faciule da mantene è pò ancu esse senza mantenimentu.

 

Semu prufessiunali, cù tecnulugia è serviziu eccellenti.Sapemu cumu fà chì u nostru rollu trasportatore move a vostra attività!In più, verificatewww.gcsconveyor.com E-mailgcs@gcsconveyoer.com

 

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022