Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cosa hè u trasportatore di rulli di gravità

Applicazione di rulli in trasportatore:

intelligent cenral control management system by GCS

U trasportatore à rullihè adattatu per u fondu hè u trasportu di merchenzie flat, bulk, articuli chjuchi o articuli irregulari deve esse piazzatu nantu à a tavula o a scatula di turnover.Pò trasportà un materiale unicu cù un pesu grande o suppurtà una grande carica di impattu.

U trasportatore di rulli hè faciule da cunnette è filtrà, è parechje linee di tamburi è altri equipaghji di trasportu o piani speciali ponu esse aduprati per furmà un sistema cumplessu di trasportu logisticu per cumplettà i bisogni di diversi prucessi.U rullu di stacking pò esse usatu per realizà l'impilamentu è u trasportu di materiali.U disignu di a linea di trasportu di tamburi di putere deve cunsiderà a forza di tensione di a catena, una sola linea ùn deve esse troppu longa;

A struttura di u trasportatore di rulli hè principalmente cumpostu da un tamburu di trasmissione, un quadru, un supportu, una parte di guida, è cusì.

 

Conveyorrullu

 

Materiale di u rullu: principarmenti tamburinu di metallu (azzaru di carbone è acciaio inox).

Modu di cunduzzione: mutore di riduzzione, mutore di tamburi elettricu;

Modu di trasmissione: rota monocatena, doppia pignone, cinturione O, cinturione di attritu di l'aereo, cinturione multi cunea, etc.

Angle: 30 gradi -180 gradi;

Intelligent cenral control management system by GCS 1

U trasportatore à rulli hà e caratteristiche di grande throughput, veloce veloce, funziunamentu veloce, è pò realizà parechji tipi di trasmissione coaxial split.

U trasportatore à rulli hè adattatu per tutti i tipi di spedizione cuntinuu di articuli, almacenamentu, ispezione, imballaggio è altre esigenze, largamente utilizati in l'industria elettromeccanica, automobilistica, trattore, motocicletta, industria ligera, elettrodomestici, chimica, alimentaria, posta è telecomunicazioni.

 

Classificazione di u roller

 

Sicondu a forma di putenza hè divisu in: senza tamburinu di putere è tamburi di putere

Roller non-drive: un cumpunente cilindrico chì guida manualmente u cinturione trasportatore o cambia a so direzzione di marchja.Hè unu di i tamburi è a parte principale di l'equipaggiu di trasportu.

CONVEYOR ROLLER by GCS

U rullu di trasportatore di trasmissione hè divisu in rulli di rota à una catena, rulli doppia pignone, rulli di putenza di scanalatura di pressione, rulli di trasmissione di cinturini sincroni, rulli di trasmissione di cinghie multi cunea, rulli elettrici, rulli di impilatura.

I rulli ponu esse apposta cuncepiti secondu i bisogni di i clienti per risponde à i bisogni di diversi clienti.

U materiale trasportatu pò esse divisu in trasportatori pesanti è trasportatori ligeri.I trasportatori di rulli pesanti sò una caratteristica essenziale di parechje strutture di magazzinu.Questi sistemi sò una alternativa sicura è flessibile à l'usu di carrelli elevatori o altre macchine per spustà i vostri materiali.Quandu avete bisognu di una suluzione affidativa per trasfurmà prudutti o articuli.I trasportatori ligeri vi aiutanu à fà qualsiasi oggetti pesanti chì avete bisognu, cum'è scatuli, pallets o chutes.Questi prudutti robusti permettenu di trasfurmà in modu efficiente i vostri materiali è prudutti à u magazzinu, mentre chì vi dà u vantaghju di una efficienza di trasportu mejorata.

U trasportatore di rulli hè un pruduttu prufessiunale di a cumpagnia GCS.Offriamu una larga gamma di sistemi di rulli trasportatori più efficaci per a vostra attività, rendendu faciule è sicura di gestisce.Ùn importa micca a dimensione o a forma di a vostra facilità, pudete truvà un trasportatore à rulli per risponde à i vostri bisogni.Sè avete sempre dubbitu nantu à a scelta di trasportatore, benvenutu à cuntattà i nostri ingegneri per sviluppà u pianu di trasportu adattatu, sceglite u più adattatu per i vostri prudutti di trasportatore.

GSC,fabricatore è espertu di rulli trasportatori, vi furnisce un sistema di trasportu industriale!Semu un distributore specializatu di sistemi di manipulazione di materiale è inventariu per risponde à i vostri bisogni di cummerciale.Cù centinaie di opzioni per sceglie, pudete sbloccare un novu livellu di produtividade cù l'aiutu di i prudutti di GSC.

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Mar-01-2022