Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cosa hè u trasportatore à rulli?

Utrasportatore a rullihè principarmenti cumpostu di un rullu, quadru, supportu è parti di guida.L'ozianu ètrasportatore follemova a merchenzie in avanti cunfidendu à l'attrito trà u rullu rotativu è a merchenzie.Sicondu a so forma di guida, pò esse divisu ingravitàtrasportatori a rulli ecunducetrasportatori a rulli.

Linea di assemblaggio di tamburi per impieghi leggeri

Chì sò e caratteristiche di un trasportatore à rulli?

1) Disegnu solidu, adattatu per u sollevamentu pesante.

2) U cuscinettu di cuscinetti è u tubu d'acciaio sò assemblati è saldati cù un autumàticu concentricu.

3) U tagliu di u tubu d'acciaio è u cuscinettu hè realizatu cù l'usu di un dispositivu / macchina / equipamentu autumàticu digitale.

4) L'estremità di u cuscinettu hè custruita per assicurà chì l'arburetu di u rollu è u cuscinettu ponu esse cunnessi fermamente.

5) A fabricazione di u roller hè affettata da un dispositivu auto è 100% pruvatu per a so concentricità.

6) Roller è cumpunenti / materiali di supportu sò fabbricati à a norma DIN / AFNOR / FEM / ASTM / CEMA.

7) A carcassa hè fabricata cù una lega altamente composta, anticorrosiva.

8) U roller hè lubricatu è senza mantenimentu.

9) L'aspettativa di vita di travagliu hè sin'à 30 000 ore o più, secondu l'usu.

10) Sigillatu à u vacuum chì hà resistutu à l'esperimenti anti-acqua, sali, tabacco da tabacco, arenaria è polvere.

 

 

 

In quali industrii sò usati i trasportatori di rulli?

U trasportatore à rulli hè adattatu per una varietà di pezzi di trasportu cuntinuu, almacenamentu, ispezione, imballaggio è altri bisogni, largamente utilizati in meccanica è elettrica, automobile, trattore, motocicletta, industria ligera, elettrodomestici, chimica, alimentazione, posta è telecomunicazioni. , minieri, generazione di energia termica, è altre industrii.

Chì tippi di trasportatori di rulli sò inclusi?

Trasportatore a rulli a gravità:

U trasportatore à rulli di gravità usa principalmente a gravità per spustà e merchenzie.U muvimentu di merchenzie da A à B ùn hè micca bisognu di putenza.Quandu u trasportatore di rulli di gravità hè situatu à un angolo inclinatu, significa chì pudete spustà u pruduttu senza alcuna alimentazione.Questu hè costu-efficace perchè significa chì riduce i costi è hè più ecologicu di i trasportatori di rulli motorizzati.Avemu untrasportatore a rulli di gravità normale è atrasportatore a rulli a gravità retrattile.

 

Trasportatore a rulli di trasmissione:

Tuttavia, in certi casi, i trasportatori di rulli di gravità pò esse micca adattati cum'è i trasportatori di rulli di guida.Quandu avete bisognu di trasportu merchenzie nantu à una longa distanza, u trasportatore di rulli di trasmissione pò esse u pruduttu più adattatu.Inoltre, avemu a trasportatore a rulli di guida ètrasportatore a rulli telescopicu.

 

Per piacè sentite liberu di cuntattateci per ottene rulli trasportatori.

Semu un prufessiunaleProduttore di trasportatori a rulli.Sapemu cumu fà chì u nostru rollu trasportatore move a vostra attività!In più, verificatewww.gcsconveyor.comE-mailgcs@gcsconveyoer.com

 

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Apr-26-2022