Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Induve cumprà un rullu trasportatore

A fabricazione ùn hà micca mostratu segni di rallentamentu in l'ultimi anni.A vendita di l'industria di a fabricazione hè in crescita, è l'ordine di macchine utensili sò ancu in crescita.In più di i settori di a minera è di i trasporti, ci hè una dumanda crescente da l'industrii chì furnisce stampa digitale, imballaggio, fotografia, vetru, trasfurmazioni è equipaghji di cunversione.Sè vo circate un trasportatore di rulli di rimpiazzamentu o un novu sistema di trasportu, duvete esse familiarizatu cù u disignu di trasportatori di rulli è i canali di acquistizione.

In generale, u trasportatore di rulli hè divisu in dui tipi, trasportatore di produttu finitu è ​​trasportatore persunalizatu.Pudete cuntattate alcune cumpagnie specializate in a vendita di l'acquistu di trasportatori di prudutti finiti, ma questu modu hà un svantaghju, l'acquistu di unatrasportatore folleùn pò micca solu risponde à i vostri bisogni di trasportu.Dunque, hè necessariu di disignà è fabricà un trasportatore di rulli più adattatu.Ingegneri di cuntattu direttu, secondu u so voluminu di trasportu, intensità di trasportu, temperatura è cuncepimentu di l'ambienterullu trasportatore di dimensione persunalizata, à u stessu tempu secondu a larghezza di u disignu di u situ è ​​a longu.

Per disignà un bonu trasportatore, u fornitore deve avè e seguenti cundizioni:

1. Cù anni di sperienza di pruduzzione è forza ecunomica abbastanza è capacità di pruduzzione.

2. Avè una squadra di design forte è ingegneria, capace di risponde à i bisogni di diversi clienti.

3. I prudutti pruduciutu sò di bona qualità, è pocu lagnanza di i clienti sò stati ricevuti durante anni di funziunamentu.

4. Quandu cunfruntatu cù i prublemi di u produttu, i fornituri ponu furnisce u serviziu dopu a vendita cù pacienza è cura è piglià una attitudine attiva per risolve i prublemi.

 

rullu ligeru

 

À mezu à i tantii produttori di rulli trasportatori, U fabricatore di rulli trasportatori GCS hè a vostra megliu scelta.Stabbilita in u 1995, GCS copre una superficie di 20.000 metri quadrati è impiega 120 persone.In 2017, a cumpagnia hà passatu a certificazione di sistema di gestione iso9001-2015.Quì truverete prudutti innovatori chì vulemu persunalizà e vostre soluzioni di trasportatore.Sia i so bisogni unichi di trasportu, migliurà l'efficienza di u terminal, i bisogni di risorse minera, i nostri prudutti ponu esse risolti.

L'esperti di GCS, i squadre di ingegneria sviluppanu constantemente metudi novi, efficaci è amichevuli di l'ambiente per risponde à a crescente dumanda di trasfurmazione di ordini più veloce è più economica.Avemu specializatu in furnisce suluzioni di fabricazione persunalizata è fucalizza nantu à riduce u tempu di produzzione è i costi di materiale.Lasciamu travaglià nantu à u vostru prossimu prughjettu di disignu.Organizà cunsultazione ingegneria cun noi immediatamente.

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Feb-14-2022